Etude House Aloe Moistfull gél


Nagyon-nagyon szeretem az aloe veras termékeket, az arcomra szinte mindennap használom a Benton Aloe tonikját vagy esetleg a gél változatot, illetve egy aloes fényvédőm is van a cosrx márkától. Még az első MeMeBox-omban volt egy hatalmas tégely aloe gél, amit elsőre nem nagyon tudtam hova tenni, de hamar rájöttem, hogy kisebb sérülésekre, horzsolásokra vagy csak úgy egy kis extra hidratálásra tökéletes. Ilyenkor nyáron napozás után is nagyon szeretem használni, nedvességgel tölti fel a bőrt és a bőrtpírt is szépen lehúzza másnapra ha esetleg megkapott volna a nap. Szőrtelenítés után is szoktam használni, főleg gyantázás után nagyon sokat segít a bőr megnyugtatásában, de gyulladáscsökkentő tulajdonságának köszönhetően pattanásokra is kiváló.

Miután elfogyott a MeMeBox-ban kapott White Organia terméke, már nem ezt vettem újra, mert ez sajnos tartalmazott illatanyagot. Mindenképpen a koreai márkáknál szerettem volna maradni - szinte mindegyiknél találunk aloe gélt -, és az összetevőket összehasonlítva az Etude House terméke volt a legszimpatiusabb. Az Aloe Moistfull 92%-ban tartalmaz tiszta aloe vera gélt, az összetevőlistát itt tudjátok megnézni. Hatásában ugyanolyan hatékonynak érzem, szinte beszippantja a bőröm, és nagyon puhává, életteltelivé varázsolja.

Árban is nagyon kedvező, 300 ml-t kapunk $11-ért (szállítással együtt) eBay-en, én innen rendeltem - egy hét alatt ideért.




Nekem az aloe vera az egyik kedvenc összetevőm a kozmetikumokban, ez a gél pedig egy tényleg olyan mindenre jó csodaszer, amiből szerintem minden fürdőszobapolcon lennie kéne. Ha ti is kedvet kaptatok hozzá, akkor arra mindenképpen figyeljetek, hogy minél magasabb százalékban legyen a termékben ez az összetevő és lehetőleg káros anyagoktól és illatanyagtól mentes terméket válasszatok. Aki nem szeret rendelni, annak az Alveola márka termékét tudom ajánlani, ami a Rossmann-ban kapható - ez egy folyékony, víz állagú, spray kiszerelésű termék, ami rögtön beszívódik a bőrbe.



Ti használtok aloe veras termékeket?


0 megjegyzés:

Post a Comment