Őszi drogériás újdonságok - Alverde, Ebelin, Max Factor, Rimmel, Astor stb.


Aki követ Facebook-on vagy Instagramon az már láthatta, hogy a héten részt vehettem a dm bloggertalálkozóján, ahol a dm-ben kapható sminkmárkák újdonságait ismerhettük meg közelebbről is. Ritkán osztok meg sajtóanyagot a blogon, de most összeszedtem az őszi smink- és bőrápolási újdonságokat egy csokorba, sok-sok képpel és első benyomással kiegészítve, remélem hasznosnak talájátok. Vágjunk is bele!


Az Ebelin-nel kezdem a sort, mert ebbe a sminkszivacsba egyszerűen beleszerettem. Az eredeti Beauty Blender-t nem próbáltam, viszont nem nem tudom elképzelni, hogy jobb lenne az Ebelin termékénél. Ez a kis pink szivacs víz hatására kétszereése nő, nagyon puha és ruganyos lesz és gyönyörűen fel lehet vele ütögetni az alapozót/korrektort, plusz a szem alatti korrektort is szuper vele eldolgozni. Már most látom, hogy nagyon sokáig a napi sminkrutinom része lesz, ha gondolkoztok hasonló termék megvételén akkor mindenképpen vegyétek őt is számításba, 1500 Ft.-os áron szerintem nem lőhettek mellé. Ha van rá igény, akkor csinálok egy összehasonlító teszet a Real Techniqes sminkszivaccsal, jelezzétek kommentben ha érdekelne titeket. :) A képen egyébként láthatjátok az új Ebelin sminkecseteket is, nekem az alapozóecset tetszett legjobban, igazi kis tömött, lapos kabuki amivel nagyon szépen bele lehet dolgozni az alapozót a bőrbe.


Új Alverde bőrápolók: fényvédő arckrém, CC krém, szérum és száraz bőrre való hidratálókrém.

 
Balea Enzym Peeling: kémiai radírt ritkán találni drogériás márkáknál, még utánaolvasok a neten, de lehet, hogy teszek vele később egy próbát. Ha ti már használtátok, akkor írjátok meg, hogy milyen, kíváncsi vagyok!
 
Balea arcmaszkok: hidratáló, tejes-mézes, Q10-tartalmú, epres, van itt minden finomság.
   
Alverde sminktermékek: látjátok a folyékony rúzsokat? :) Nagyon szép színűk van és a formula is kellemes, nem szárít egyáltalán.
    
A jelenlegi Alverde trendkiadás, mennyire jópofa ez a kártyás téma, nem? :) A rúzsokat és a pirosító/krémes highlighter kombókat megéri közelebbről is megnézni.
 

Új S-he szemhéjpúder- és korrektorpaletták, és azok az őszi lakkok a háttérben? A középsőt imádom, fel is kentem még ott:



A Rimmel Kate Moss Nude kollekció is tiszteletét tette, a rúzsokat már teszteltem korábban, itt olvashatjátok.



Astor paletták és fent a Max Factor újdonságai.


Miss Sporty paletták és színezett ajakbalzsamok.


Miss Sporty színkavalkád.



Egészséges finomságok a Wonder.juice-tól - bevallom ezt a zöldet nem mertem megkóstolni, viszont a kókuszvirágocukorral készített egészséges brownie isteni volt!

Melyik újdonságok tetszik nektek a legjobban?


4 megjegyzés:

  1. Klassz újdonságok lesznek. Az Alverde folyékony rúzsok és a Maybelline the buff kollekciója nagyon érdekel.
    Én a Ziaja enzimes peelingjét már vagy egy éve használom és nagyon jó. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Megnézem a Ziaját is, köszi, eddig elkerültem azt a márkát valahogy. :)

      Delete
  2. Az Ebelin alapozóecsetére várok mióta, hogy itthon is kapható legyen már végre *.* Remélem jó lesz!

    ReplyDelete
  3. A She korrektor palettát már ki is szúrtam magamnak, remélem hamarosan kapható is lesz! :)

    ReplyDelete