Max Factor Excess Volume szempillaspirál




Ma egy újdonságról olvashattok tesztet, ami nem más, mint a Max Factor legújabb spirálja, az Excess Volume. A tavaly ősszel megrendezett Primőr bloggerinatalálkozón már megcsodálhattuk ezt a spirált élőben is, de idáig szigorúan tilos volt bármint is nyilvánosságra hozni róla. Most, hogy viszont már ti is megvásárolhatjátok bármelyik drogériában, elérkezett a teszt ideje. :)

Már próbáltam egy kétvégű spirált a közelmúltban, ami csalódással végződött, ezért még inkább kíváncsi voltam, hogy a kedvenc spirálmárkám mivel rukkolt elő. Az első lépésben használandó kefe megegyezik a False Lash Effect keféjével, és a festék is ugyanez, úgyhogy ezzel nem is volt gondom - a False Lash Effect a mai napig az egyik kedvenc spirálom, már több bejegyzésben is láthattátok. A második lépésben pedig egy fényes fekete "lakkréteg" kerül a pillákra, amitől még feketébbnek, még sűrűbbnek tűnnek. Ez a lakkos állag a képeken is jól látszódik, ahogy majd leljebb tekerve látni fogjátok. Viszont nekem ezzel volt egy picit problémám, mégpedig a lemosás - nagyon óvatosan kell eltávolítani, mert elég makacs és hajlamos a pillákat is letörni, illetve kihúzni. A második kefe egyébként a klasszikus Calorie 2000 keféjével egyezik meg.




Jobbra a False Lash Effect keféje.



Az alsó mintán láthatjátok a lakk fényességét a sima festékhez képest.

Összességében ez egy nagyon jópofa spirál, ami látványos pillákat eredményez, de nekem a második réteggel vacakolni nem éri meg azért a kis extra feketeségért és a lemosás is túl macerás. Biztos el fogom használni, de ha újravételre kerül a sor én a sima False Lash Effect-et fogom levenni a polcról!

Mi a véleményetek erről a spirálról? Próbáltátok vagy kipróbálnátok?



2 megjegyzés:

  1. Hááát nem tudom, annyira ez most még nem győzött meg, a Clump Defy meg a Wild Mega maradnak a kedvencek egyelőre :)

    ReplyDelete
  2. Imádom a Max Factor spirálokat, így nagyon kíváncsi vagyok erre is!

    ReplyDelete