Februári kedvencek

A múlt hónapban leginkább a szájra való termékeket váltogattam, ezek közül 6 a kedvencek közé is bekerült. Egy új arcápolási terméket és egy régi-új spirált is felfedeztem, plusz az Inglot palettámat használtam sokat és ennyi is volt ez a rövidke február. Több képért és a részletekért olvassatok tovább!

A H&M Lip Tintek-ről és a Revlon rúzsceruzáiról is volt teszt a múlt hónapban (link itt és itt), mind a kettőt változatlanul imádom és biztos vagyok benne, hogy a tavaszi hónapokban is sokat fogom használni őket. Egy hétköznapibb színű rúzs, a MAC Plumful is sokat volt rajtam, ezt leginkább úgy tudnám körülírni, hogy a tökéletes őszi mindennapi rúzs. Picit lilás, picit szilvás, de egyáltalán nem sok semmilyen alkalomra sem és szuperül hidratál. A Max Factor spiráljai örök kedvencek nálam, egy Maybelline csalódás után is újra náluk kötöttem ki és a göndörítő Calorie 2000-t vettem újra. Nagyon szeretem!



Az Inglot palettáról végül nem született poszt, mert többször is próbáltam képeket csinálni róla de soha nem sikerültek jól. Ennek ellenére élőben viszont csodaszép, a matt barna tökéletes volt a mélyítővonalban a no-makeup sminkekhez, a zöld és a lila pedig önmagukban is mesések, de picit sötétebb árnyalatokkal füstösítve pedig tökéletesek. Egyébként a szemhéjpúderek állaga a legjobb, amivel eddig találkoztam, talán még az Urban Decay-nél is jobb, mert egyáltalán nem hullanak le a szemem alá. (Az árnyalatok számát ne kérdezzétek, mert egyszerűen nem tudom kiimádkozni a pan-eket a palettából és mindegyiknek az alján van a száma.:) )


Az utolsó termék pedig a Garnier Dark Spot Corrector krémje, amit elsősorban a magas C-vitamin tartalma miatt vettem meg, ami nagyon jót tesz a bőrnek. Ennek ugye csak hosszútávon lesz látható hatása, de a krém szilikonos állagából adódóan szuper alapot biztosít a sminkeknek.


Az arcomra esténként avokádóolajat használtam, reggelre pihe-puha arcbőrt varázsolt és teljesen beszívódott. Az argánolajat nekem nem szívta be soha teljesen a bőröm, a kókuszolajtól pedig kipattogtam, de ez végre bevált! Teljesen természetes, tele van vitaminokkal és szuper a bőröregedés késleltetésére.


Végül egy kicsit másfajta kedvenc, ez az Orbit Bubble mint rágó egyszerűen isteni! Nagyon hasonlít a rózsaszín gyerekrágóhoz, csak talán picit mentolosabb. Ha találkoztok vele próbáljátok ki mindenképpen! (Én a Spar-ban már láttam.)

Nekem ezek voltak a kedvenceim februárban, és nektek?:)




5 megjegyzés:

  1. hol lehet ilyen fajta avokádó olajat venni?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bioboltban/herbáriában! Én az Árkádban vettem, de itt van több bolt is: http://herbaria.hu/szakuzletek.html

      Delete
  2. A Max Factor spirál nekem is nagy kedvencem és valahogy az eddigi Maybelline-ek, amik megvoltak nem jöttek be, bár pont a mostani új megtetszett. A Garnier Dark Spot Correctorról eddig nem hallottam, de most felkeltette az érdeklődésem. Ahj pedig megfogadtam, hogy a hónapban már nem kéne nagyon költeni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melyikre gondolsz, a kétvégűre? :) Érdemes megvárni, amíg akciós a Rossmannban, szokott rá 25% lenni. Én pedig a hatásodra vettem meg a csipkebogyóolajat, de az enyémnek elég fura szaga van, kicsit olyan "halas".:D A tiednek is?:D

      Delete
    2. A 25%-ot a Garnier-re értettem.:)

      Delete