Rimmel ScandalEyes Rockin' Curves Szempillaspirál

Kezdjük a csomagolással: őszintén szóval én rég láttam ilyen csúnyácska spirált, a piros kígyóminta számomra nagyon közönséges hatást kelt, úgyhogy el is dugtam az egyik tároló pohárkámba, így már csak a teteje látszik. :) De a külcsín alapján ugye nem ítélünk, úgyhogy nézzük meg közelebbről is!



A kefének nagyon érdekes hullám alakja van, ez szolgálja elméletileg a göndörítést. Azt hittem nehéz lesz emiatt használni és össze fogom vele kenni a szemhéjamat, de tévedtem - könnyű volt használni a spirált, nem maszatolt és az új spirálokra jellemző túl folyós állag sem jött elő itt

És az elengedhetetlen előtte-utána képek:  nekem három réteg volt szükséges (általában minden spirálból 2-3 réteget használok) és így sem lett csomós a végeredmény. A göndörítő hatását én nem észleltem, ezt az utolsó képen lehet főleg látni, hogy milyen szögegyenesek maradtak a pillák. (Szempillagöndörítőt nem használtam.) Nem egy rossz spirál, de engem nem győzött meg 100%-osan, hétköznapokra el fogom használni, de az örök kedvenc Max Factor spirálokat nem sikerült letaszítania a trónjukról. 

Natúr pillák.
1 réteg.
2 réteg.
3 réteg.


Ti próbáltátok ezt a spirált? Melyik a kedvencetek?



3 megjegyzés:

  1. Kíváncsi leszek rá nagyon, remélem hétfőn ideér az enyém is :]
    Nekem talán még egy rétegben tetszik legjobban a Te képeiden

    ReplyDelete
  2. Nagyon nézegettem, de végül az Astor mellett maradtam, pedig ez is nagyon tetszetős végeredményt produkál.

    ReplyDelete
  3. Ígéretesnek tűnik! :) Szép pillákat lehet vele készíteni:)

    ReplyDelete