Instagram vol. 5

Hihetetlen, de kb. fél éve volt az utolsó Instagram összefoglaló bejegyzés a blogon, úgyhogy erősen szelektálnom kellett a mostani képeket, mert egyébként elég aktívan töltögetek fel. Ezeket a személyes instagrammomról szoktam beválogatni, de a blognak is van oldala, amit itt találtok meg. A képek kattintásra nőnek! 
Rúzstárolás
 Cat Café
 Selfie
 Új Daubner-kedvenc: Málnás omlett
 Jegeskávé vaníliafagyival
 Macaron-készítő tanfolyam a Prestige Products csapatával
 Selfie II.
 NOTD
 Sulis életkép
 Imádom a belvárost!
 Reggeli
 Vargányás tagliatelle
 Új tükör <3 p="">
 Az egyik kedvenc hamburgerem (BRGR)
 Első cakepop próbálkozásom
 Uzsi a Cserpesben
 Banános-nugátos-nutellás pizza pillecukorral
 Bécs
 Cicás óra eBay-ről
Kókusz

Melyik kép a kedvencetek?

Személyes instagram: nadelfru
Blogos instagram: glamoureverything


16 megjegyzés:

  1. Replies
    1. Háát elég gejl volt, és mire megettük azt hittem, hogy többet nem fogom kívánni a csokit. Főleg, hogy forró csokit ittam hozzá. De másnap reggelre (sajnos) már elmúlt ez az érzés:D

      Delete
  2. De édi az a cicás óra! *.*
    Nagyon jól állnak neked a sötét rúzsok, igazi dög vagy velük! :D De jó értelemben. ;)

    ReplyDelete
  3. Szeretem az ilyen bejegyzéseket! :) A Cicás óra nagyon cuki! :) A Cserpes Tejivó nálam is nagy kedvenc, én a gombás-sonkás melegszendvicsükért vagyok oda! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök neki! :) Én a sima sonkás melegszenyájukat szeretem:D

      Delete
  4. Annyira szép vagy, hogy az hihetetlen. Dögös, de mégis visszafogott, nagyon tetszik a stílusod :)

    ReplyDelete
  5. De jó kis képek :) Kissé éhes is lettem :D

    ReplyDelete
  6. Hú, hol lehet ilyen pizzát venni? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sajnos nem Magyarországon. Egy Max Brenner nevű csokizóban egyébként. :)

      Delete