Life on Sundays


Ezzel a bejegyzéssel egy új, kicsit személyesebb témákat bemutató sorozatot indítok a blogon. Ha jók lesznek a visszajelzések, akkor minden (vagy minden második) vasárnap jelentkezem majd ezzel a poszttal, kicsit összegezve az elmúlt hét kedvenc pillanatait.



Hét elején az Ikea-ban jártam, ahol többek között ezeket a művirágokat is beszereztem. Szerintem nagyon szépen feldobják a szobámat, jó rájuk nézni és nincs az a borzasztóan mű hatásuk sem. Persze a virágillat azért  hiányzik.


A fehér ecsettartó kaspóm mellé jött még 2 kisebb is, az egyikben a szemrevaló ecsetek, a másikban pedig a ceruzák, spirálok kapnak helyet. Itt kicsit üresnek tűnnek, mert épp nagymosáson volt a legtöbb ecset a fürdőben. 



Szerdán alig vártam, hogy végre egy jót ehessek, csak fél 4 körül volt időm ebédelni. A Gozsdu-udvarban voltam a Pad Thai Wokbar-ban, ami egy elég jó thai hely szerintem. Legjobban azt szeretem, hogy max. 10 percet kell várni az ételre, de most még annyi se volt. Ja, és teljesen személyre szabhatod a dobozkád tartalmát! Ebéd közben pedig átlapoztam a Glamour áprilisi számát, amiben a Glamour-napi kuponok is megtalálhatóak! Hajjajj...:)


Csütörtökön az Iparművészeti múzeumban jártam a Moholy-Nagy László és Kozma Lajos Ösztöndíjasok idei kiállításán. Mindenkinek ajánlom, nagyon jópofa dolgok születtek mind ruha-, mind designfronton, nem is tudnék kedvencet kiemelni.


Szintén csütörtöki szerzemény ez a tavaszi bögre, ami egy dobozban érkezett - ebben lakkokat vagy ékszereket fogok tárolni. Plusz pont, hogy fél literes, a legtöbb bögrével nekem az a bajom, hogy max. 2-2,5 dl fér bele, azt pedig 5 perc alatt megiszom.


Szombat este egy beöltözős bulira mentünk a barátnőimmel, ahol ezt a pink parókát viseltem hasonló színű rúzzsal és pirosítóval kiegészítve, na meg persze a hatalmas műszempillák sem maradhattak el. Nagyon vicces volt!

Nektek hogy telt ez a hét? Mik voltak a kedvenc pillanataitok?



10 megjegyzés:

  1. Nekem tetszett ez a bejegyzés! :) Imádom ezeket az Ikeás tartókat, én is ilyenben tartom az ecseteimet, jó rájuk nézni. :)

    ReplyDelete
  2. Nekem is tetszett a bejegyzés!:) Nagyon szeretem olvasni,hogy másoknak mi volt érdekes a hetében!:) Azok az Ikeás tartók annyira szépek,mindenkinél látom, de nálunk sajnos még csak a közelben sincs Ikea :(

    ReplyDelete
  3. jó kis poszt lett, mostmár nekem is kell ez az ikeás tartó:P:)

    ReplyDelete
  4. Szuper kis bejegyzés volt! Épp most vadászom szép művirágokra, lehet az Ikeába kéne benéznem :D

    ReplyDelete
  5. Szia,
    Megkérdezhetem, hogy a bögre honnan való? Nekem is ekkorára van szükségem. Köszi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezt 1 nagykerben vettem, de talán a Kikába szállítana. Egyébként a Butlersben találsz fél literes bögrét, én már vettem ott, igaz az nem ilyen szép.:)

      Delete
    2. update: Tegnap láttam a Rossmann-ban!:)

      Delete
  6. Csak azok kerámiák sajnos, és az vacak felmelegedős...Azért köszi

    ReplyDelete
  7. Ó, hát az a bögre nekem is nagyon tetszik! Majd jól körülnézek a Kikában :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. update: Tegnap láttam a Rossmann-ban!:)

      Delete