FOTD - Brixton Brown


Facebook-on már mutattam a Rimmel új palettáját, most ezzel csináltam egy gyors sminket. Vegyes érzelmeim vannak egyébként vele kapcsolatban, a színek fele nagyon szépen pigmentált, a többi viszont elég gyengén szerepelt. Még kicsit próbálgatom, de mindenképpen lesz róla részletes bejegyzés is.:) A számra most ajakápolón kívül nem került semmi (ilyen se sokszor van), pirosítónak pedig egy régi essence krémpirosítót választottam: a ready for boarding trendkiadás pink-jét - tavasszal, nyáron nagyon szeretem az ilyen élénk pirosítókat, élettel tölti fel az arcom. :)







Nektek hogy tetszik a smink? 


5 megjegyzés:

  1. Szépséges! A szemsmink jó választás volt! :D

    ReplyDelete
  2. Nagyon szép lett a smink, s persze jól is áll! :)

    ReplyDelete
  3. Szeretem a sminkes bejegyzéseidet nézegetni, szuper lett a szemsmink! :) Várom már a tesztet a palettáról!

    ReplyDelete
  4. Nagyon szép és nagyon természetes :)

    ReplyDelete