The Body Shop Fresh Sorbet pirosító

Ma egy nagyon érdekes állagú pirosítóról olvashattok, ami a The Body Shop őszi újdonásai között jelent meg. Ha kíváncsiak vagytok egy géles-habos-krémes textúrájú pirosítóra, akkor olvassatok tovább. :)


Mit ígér a termék?
"Ez a könnyed, sorbet állagú krémes pirosító azonnal természetesen üde arcpírt varázsol az arcodra, ami akár 12 óráig is tarthat. A pirosítás mellett tökéletesen hidratál. Nagyon jól építhető a színe, így pont olyan színárnyalatot hozhatsz létre, ami tökéletesen illik az arcszínedhez."


Megmondom őszintén, félve próbáltam ki ezt a pirosítót. Az általam eddig próbált folyékony/gél állagú pirosítókat nem szerettem, elmozdították a gondosan felvitt alapozót és lehetetlen volt egyenletesen eloszlatni őket. Gondolok itt pl. a Benefit híres Posie Tint-jére, ami hihetetlen népszerű, így biztosan sok nőnek bevált, de nekem sajnos nem. Szerintem a tökéletes bőr lehet a titka (amin nincsenek bőrhibák és nagyobb pórusok így alapozó sem kell alá), a bababőrön tényleg gyönyörű és nem mellesleg nagyon természetesen lehet egy kis pírt csempészni az arcra. Nekem sajnos nem ilyen a bőröm, muszáj alapozó, szóval a korábbi tapasztalataim miatt félve nyúltam a pirosítóba, de kellemesen csalódtam. A pír formulája fél úton van a krémes és a folyékony között, egy sűrű gélhez tudnám leginkább hasonlítani. Próbáltam ujjal és ecsettel is felvinni, nekem ez utóbbi vált be jobban: egy szintetikus duo fiber ecsettel, körkörös mozdulatokkal lehet a legszebben eldolgozni. A tégelyben egész neonos árnyalatnak tűnik a Cuban Watermelon, de az arcon már nagyon természetes, szinte beleolvad a bőrbe és az alapozót sem bántja zavaró módon (egy picit talán csökkenti a fedését, de nem feltűnően).


A honlapon található leírás szerint egy építhető pirosítóról van szó, amivel teljes mértékben egyetértek: az első réteggel egy nagyon természetes hatást érhetünk el, a 2., 3. réteg felvitele után pedig intenzív színt kapunk. A tartóssága is jobb, mint egy por állagú pirosítónak, felvitel után megszárad a bőrön és nem kopik, nem fakul jó pár órán át. A 12 órás tartósságot nem volt alkalmam tesztelni, de szerintem ez egy picit túlzás azért.

Ki kell emeljem még a pirosító illatát, ami igencsak intenzív, így az illatanyagra érzékenyek nem fogják szeretni. Egyébként száradás után már nem lehet érezni. Az összetevők között aloe vera, méz és fehér rózsa kivonat is helyet kapott, amik ápolják a bőrt. Parabén és alkohol pedig nem került bele.

A kezdeti félelmeim ellenére kellemesen csalódtam a termékben, egy jól használható, tartós pírt kapunk különleges formulával, negatívumként csak a benne található illatanyagot és a kicsit borsos árát tudnám említeni, illetve akinek nagyon problémás (aknés) a bőre, az szerintem inkább por állagú pirosítót válasszon. :)

Cuban Watermelon - vastagon és beledolgozva a bőrbe

A Fresh Sorbet pirosítók ára 3890 Ft., a The Body Shop üzletekben és a webshopban érhetitek el, ide kattintva.

Próbáltatok már folyékony/gél pirosítót? 


4 megjegyzés:

  1. Pont ma voltam sminkelésen a TBS-ben -éljenek a szülinapi kuponok :D- és jól megnéztem magamnak ezt a terméket. Nagyon jó az állaga, nekem az tetszik benne, hogy nem az a sűrű, hanem könnyű eloszlatni. Szerintem ez egy jól eltalált cucc lett, még az ára ellenére is :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez nem lehet véletlen! ;) Jó kis szülinapi ajándék lehet magadnak:)

      Delete
  2. Csodálatos színe van, nyárra/tavaszra gyönyörű darab! :)

    ReplyDelete