Avon Supershock & Not So Neutral paletta


Ma az Avon októberi újdonságai közül mutatok be nektek két folyékony szemhéjfestéket és egy natúr palettát. Kezdjük a Supershock folyékony szemhéjfestékekkel: 3 új színnel bővült a kínálat, én az aranyat -24K Gold- és a bronzot -Soft Bronze- tudom nektek megmutatni, ezenkívül még egy ezüst szín érkezett az októberi katalógussal. Amikor megláttam őket a sajtóanyagban volt egyfajta elképzelésem és ezáltal elváráson is velük szemben: azt gondoltam, hogy gyorsan száradó, krémes texturájuk lesz és hipertartósak lesznek. Nos, a gyors száradás sajnos nem jelentkezett, először mindenféle alap nélkül próbáltam ki őket és így egyszerűen nem akartak megszáradni. Tudni kell, hogy nekem rejtett és olajos is a szemhéjam így nem tudtam percekig úgy tartani a szemem, hogy ne csíkozódjon a festék. Kicsit csalódva félre is tettem őket pár napra, aztán újra megpróbáltam szemhéjalapozó felé használni őket és így már jóval gyorsabban száradtak! Egy picit szöszmötölni kell a szélek eldolgozásánál, így egy rohanós reggelen nem utánuk nyúlok de nagyon szép metálos hatást lehet velük elérni és száradás után kb. 8-9 órán át tartósak. Felvitel előtt egyébként nagyon jól fel kell rázni őket, mert a festékpigmentek leülnek a tubus aljára. Az arany szín egy picit kevésbé pigmentált mint a bronz, ezért nem árt építgetni.Ha az egyszerűen használható sminktermékeket kedvelitek, akkor nem ajánlom őket, mert ezekkel nem nagyon lehet gyorsan dolgozni, viszont a metálos hatás és a tartósság miatt megéri velük eltölteni pár extra percet.

Az októberi katalógusban akciósan 999 Ft.-ba kerülnek (teljes áruk 1590 Ft.), ide kattintva tudjátok megnézni őket.


Élesben:




Szintén az októberi katalógus újdonsága két 8 színből álló paletta, egy hideg, kékes-szürkés színekből álló és a meleg tónusú, barnás-mályvás színeket felvonultató Not-So-Neutral. Hozzám ez utóbbi áll közelebb és rögtön beleszerettem a színekbe, hiába van már jó pár nude palettám. :) A korábban próbált Avon szemhéjpúdereknek rendben volt a pigmentáltsága, így itt sem aggódtam és a legtöbb szín nagyon jó minőségű. A legelső matt bőrszín nem látszik a swatch-okon, de a szélek elsatírozására tökéletes. A második középbarnát a mélyítővonalba szoktam használni az alsó sor lilájával és a feketével együtt, a mozgó szemhéjra pedig valamelyik selyemfényű színt szoktam felvinni, leginkább a 3 nude szín közül. Az irizáló világoslilában nagyon tetszett a jégkirálynős hatás, de a szemhéjon építgetni kell, hogy látszódjon belőle valami, ezt mondanám a paletta gyenge pontjának.

Az októberi katalógusban 2399 Ft-ba kerül (eredeti ára 3199 Ft.), az akciós árát szerintem nagyon megéri, ha belegondolunk egy középkategóriás drogériás márkánál egy mono szemhéjpúder kerül közel ennyibe. Ajánlom! :)




Hogy lássátok a méretét (utazáshoz is praktikus):


Az utóbbi hetekben elég sokszor készítettem vele sminket, ez volt a kedvenc összeállításom:

Swatch-ok:


Melyik termék tetszik nektek jobban? Próbáltátok már valamelyiket?


2 megjegyzés:

  1. Ú, a paletta gyönyörű, ennyi pénzért pedig egyáltalán nem drága és jól kihasználhatónak tűnik. A smink is nagyon szép, amit csináltál vele!

    ReplyDelete