Néhány szerzemény


Rég volt szerzeményes bejegyzés, most viszont összegyűlt néhány termék, amiket az utóbbi hetekben vásároltam, főleg kozmetikumok és home decor dolgok. A fenti képen csak a LED égősor új szerezmény, még nem biztos, hogy ezen a polcon lesz a végleges helye, de egyelőre tetszik itt. A KIK-ben vettem kb. 1000 Ft.-os áron és a virágon kívül még nagyon sok féle volt. Sötétben jobban látszik, hogy elég narancsos fénye van, egy kicsit kékesebb jobban tetszene de az üzletben nem tudtam kipróbálni.

Ezen a képen a Glamour-napok szerzeményeit látjátok, visszafogtam magam és nem váltottam be minden sminkes kupont, még az 50%-os közül sem. :) A Max Factor Clump Defy spirált már nem is tudom hanyadik alkalommal veszem újra, egynek mindig kell lennie itthon. A Lovely új limitált kiadásában található ez az égetett highlighter amibe beleszerettem, de sajnos a világos bőrömhöz nagyon sötét. Próbálkozom majd még vele esetleg szemhéjpúderként, mert nagyon sajnálnám ha nem tudnám használni. Az essence matt szájfénye impluzusvásárlás eredménye, nagyon megtetszett ez a sötét bogyószín, de egy kicsit pinkesebb mint szerettem volna. Ennek ellenére múlt héten végig ez volt rajtam, nagyon kényelmes viselni és a színe is szép. Szintén essence hajgumikat is láttok a képen, imádom ezeket már több csomagot is vettem belőlük, nem töredezik tőlük a hajam és az áruk se vészes. A Müller-ben vettem ezt a My Hsin Ni maszkot (meg még egyet, de azt még a kép előtt elhasználtam), jópofa dolgok ezek de azon kívül, hogy nagyon puhává teszik a bőrt és szépek az összetevői nem sok mindent csinálnak. A kedvenc Gliss Kur hajápolómat úgy láttam, hogy már nem gyártják, helyette választottam ezt a Million Gloss családból, meglátjuk, hogy mennyire válik be. Az Elseve Selymes Olaj krémjéből a legutóbbi Iparfüméria rendelésemhez kaptam egy két használatra elengendő mintát és teljesen beleszerettem. Szilikon nélkül, növényi olajokkal teszi puhává a hajamat és nem zsírosít.


A KIK-ben találtam ezt a Mikulásvirágot, őszre és télre lecserélem rá a szokásos tulipánokat. A Müller-ben vettem hozzá a piros fémgolyókat, amíg nem találok nekik más dekorációs funkciót itt maradnak ők is a vázában. :)


Ti miket vettetek mostanában? Kihasználtátok a Glamour-napokat?


4 megjegyzés:

  1. Milyen égősorok voltak még? *.*
    A Lovely highlighterre kíváncsi lennék, remélem szemhéjpúderként azért majd beválik.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volt egy nagyon jó, fehér pihékkel borított hógömbök, de már a csomagolásban látszott, hogy nagyon hullanak belőle a szálak:( Csak egy giccses pillangóra emlékszem ezen kívül, de voltak jók az tuti:D Remélem én is,hogy nem volt pénzkidobás. :)

      Delete
  2. Jaj az a tükör nagyon szépséges.
    Megkérdezhetem h honnan van? *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Még külföldön vettem egy ilyen párszázas boltban, de eBay-en szokott lenni hasonló, most is találtam neked: http://ebay.to/1jOsOth :)

      Delete