Max Factor újdonságok


Ma a Max Factor 3 új termékéről szeretném megosztani veletek az első benyomásaimat, a Glamour-napok alatt, hogy ha megtetszik valamelyik termék akkor kuponnal még le tudjatok csapni rájuk. :) A Smokey Eye Drama paletta Opulent Nude árnyalatról, a Velvet Volume szempillaspirálról és a Masterpiece High Precision folyékony tusról lesz szó.



Kezdjük is a kedvencemmel: tudjátok, hogy imádom a nude szemhéjpúdereket és bár már elég szép gyűjteményem van belőlük, még mindig ugyanúgy tudok örülni egy újabb darabnak is. Az Opulent Nudes hideg színekből került összeállításra (én sokkal jobban szeretem ezeket az árnyalatokat, mint a meleg színeket), és 3 szemhéjpúder mellett egy szemöldökpor is került a palettába. A színek nagyon jól lettek összeállítáva, van benne világos matt satírozószín, a mélyítővonalba egy matt sötétebb szürkés-barna, egy fényes bronz a mozgószemhéjra és a legsötétebb színnel amellett, hogy a szemöldökre is használható (ha éppen illik a hajszínünkhoz), füstösíthetjük is vele a sminket. Külön tetszik, hogy került bele matt satírszín is, ezt sok kisebb palettánál hiányolom, utazáskor nagyon praktikus, hogy nem kell mellé külön vinni. A színek kialakítása viszont nem túl praktikus, a két középső színbe nehéz belenyúlni az ecsettel, annyira keskenyek. Mind a négy szín eléggé porol egyébként, de szépen el lehet őket dolgozni, nem lesznek foltosak.



A szempillaspirál a False Lash Effect-nél megszokott duci csomagolást kapta, arany-fekete színösszellításban, nagyon elegáns. A szilikonkefe közepes nagyságú, a kis szemeimhez is könnyen odafértem vele, nem kentem össze a szemhéjamat a használat közben. Én a hangsúlyos, dús pillákat szeretem, ezt 2-3 rétegben el is tudtam érni a spirállal, az eredményt a lenti képeken látjátok. A festék egyébként egy kicsit száraz, lehet, hogy csak az én példányomnál, de szerintem néhány hét múlva be fog száradni. A hatása nagyon tetszik, de az örök kedvenc Clump Defy-t nem tudta letaszíani a trónról, nekem egyenesek a pilláim és szükségem van az íves kefére. :) Teljes áron (4599 Ft.) nem venném meg, de fél áron kuponnal szerintem megéri. :)


 Élesben:



A szemhéjtus fejének kialakításán nagyon meglepődtem, amikor kinyitottam, ilyen formával még nem találkoztam. :) Sajnos a sajtóanyagban nem találtal arról információt, hogy ez miért jobb mint a hagyományos elvékonyodó kialakítás. Nagyon vékony vonalat nem lehet vele húzni, ami szerintem elengedhetetlen egy cicás szemnél, ez elléggé ellentmond a high precision elnevezésnek. Esetleg ilyen vampos sminkhez tudom elképzelni, amikor vastag, szabálytalan vonalat szeretnénk húzni. A tus egyébként egyáltalán nem száraz, sok festéket tartalmaz, szóval jó darabig nem fog kiszáradni és a tartóssága is rendben volt (szemhéjalapozó+szemhéjpúder felett), de igazán hosszú napon még nem volt alkalmam tesztelni. A 3 újdonság közül szerintem ez a leginkább kihagyható.


Swatch-ok:


Glamour-kuponnal szerintem valamelyik palettát vagy a szempillaspirált érdemes megnézni egyébként, jó minőségű, megbízható termékek, kuponnal megérik az árukat! :)

Apropó, ki mit zsákmányolt eddig a Glamour-napokon?




1 megjegyzés:

  1. Szia! Én is szemezgettem a DM-ben a Max Factor palettácskákkal, de nem vettem meg. Én a Glamour napon féláron zsákmányoltam egy Max Factor Face Finity 3in1 alapozót, egy L'oreal Infallible Mega Gloss matt rúzst (Amen árnyalat) szintén féláron. Vettem egy S-he szemhéjalapozót, mert egy másik blogban jókat olvastam róla, és gondoltam egy próbát megér. Hajfestéket szintén féláron vettem (L'oreal Casting Creme Gloss), végül pedig egy Maybelline Lash Sensational szempillaspirált 1000 ft-ért.
    Még a Müllerben vagy Rossmannban szeretnék venni néhány Essence ecsetet.

    ReplyDelete