Egy kis extra ápolás őszre


Aki követ Instagram-mon, az láthatta hogy a hidegebb időre készülve rendeltem néhány új terméket: két ajakápolót és egy kézkrémet - a mai bejegyzésben róluk írok egy kicsit részletesebben. :)

Kezdem az abszolút kedvencemmel a trióból: az eos márkától eddig csak ajakápolókat próbáltam, de most egy kézkrém is a kosaramba került, uborkás verzióban. Már a csomagolásával is levett a lábambról, nagyon praktikus (pattintva záródik), abszolút táskabarát, és a hatásával is nagyon meg vagyok elégedve. Hidegebb időben még próbára kell tennem, de remélem, hogy akkor sem fog csalódást okozni. Az összetevői is nagyon szépek (Krémmánián meg tudjátok nézni), és az illata pedig isteni, friss uborkás. 

Már említettem, hogy korábban próbáltam eos ajakápolót, több félét is, amikkel nagyon meg voltam elégedve. Ezért gondoltam, hogy az új, csíkos csomagolású változatok közül is kipróbálok egyet, a Coconut milk-et. Ebben viszont sajnos csalódnom kellett, az ápoló hatása nem rossz (kicsit krémesebb, gazdagabb a többi eos-nél), az illata viszont nagyon rossz, műanyagot idéző. Emiatt nem is szívesen nyúlok érte, pedig az összetevői ennek is szépek.

A harmadik termék szintén egy ajakápoló, az angol balmi márkától. Az eos-hez nagyon hasonló a csomagolása, csak gömb helyett kocka alakú és a kulcstartónkra is akaszthatjuk. A mentás verziót választottam, az állaga megfelelően krémes, jól lehet rá rúzsozni és SPF15-tel védi az ajkakat. Az összetevőlistát csak hosszas keresés után találtam meg (miután már megrendeltem), és sajnos nem annyira szépek az összetevők mint az eos esetében, emiatt nem venném újra. Egyébként a fényvédőtartalma ellenére sincs rossz íze, mint sok más fényvédős ajakápolónak, nálam ez nagy plusz pont. 

Egyébként a termékeket az Iparfüméria webshop-ból rendeltem, talán itt kaphatóak a legjobb áron az eos termékek nálunk.

Milyen kézkrémet és ajakápolót próbáltatok mostanában?


 



0 megjegyzés:

Post a Comment