Holiday Wishes

Lassan itt a november és már szinte minden márka felfedte az ünnepi kollekcióit. Ma ezekből szemezgettem egy kicsit, annyi gyönyörűség kerül ilyenkor a polcokra (és a webshopokba, mert sajnos nálunk nagyon sok dolog még mindig nem elérhető), hogy egy elég szép kis lista állt össze a fejemben. 

1.Too Faced Melted Kisses & Sweet Cheeks szett - mindkét terméket régóta ki szeretném próbálni, ez a szett pedig remek alkalom lenne rá. Deluxe méretű termékeket tartalmaz, így árban is kedvezőbb. Egyébként érdemes megnézni a Too Faced teljes Holiday kollekcióját is, a párizsi kastélyok világába repít minket.

2.Urban Decay x Gwen Stefani paletta - ki emlékszik a No Doubt-ra? Én nagyon szerettem az együttest is, de Gwen szolókarrierje alatt készített számait is szívesen hallgattam régebben. Ez a paletta azonban nem miatta tetszik, szerintem mesés színeket tartalmaz: az alsó sor kékje és a zöldes arany árnyalat a kedvencem.  Limitált kiadás egyébként, nálam az ár fogja eldönteni, hogy végül megveszem-e (erről még nincs hivatalos info), mert a felső két sor nude színeiből már elég sokat felhalmoztam.

3.Morphe 35D paletta - ő már úton van felém a Beautybay-ről, remélem a héten meg is érkezik. Gyönyörű őszi paletta, füstös sminkekhez is kiváló, de pop of colour sminkeket is készíthetünk vele, a pigmentációja pedig fantasztikus.

4.Kat Von D Lolita szett - a Lolita és Lolita 2 árnyalatok mini verzióját tartalmazza ez a liquid lipstick szett. Kat Von D az egyik legjobb mattra száradó folyékony rúzsok alkotója, szívesen kipróbálnám az összes színét!

5.Jeffree Star Velour Liquid Lipstick - ismét folyékony rúzsok, most a YouTube sztár Jeffree Star-tól. A képen látható 5 szín a limitált Holiday kiadás részei, fehér és rose gold csomagolással. Az árnyalatoknál már csak a színek elnevezései jobbak, a piros például Hoe Hoe Hoe névre hallgat. 

6.MAC Extra Dimension Skinfinish Oh, Darling - A MAC Holiday kollekcióiról itt olvashattok, ez a highlighter pedig azóta sem ment ki a fejemből, alig várom, hogy kapható legyen!

7.The Balm Cindy-Lou Manizer - Az aranyfényű Mary-Lou Manizer az egyik leggyakrabban használt highlighterem (teszt itt), egyszerűen tökéletes a magas pigmentáltságával és krémes állagával. Előbb-utóbb a rózsás fényű Cindy-t is beszerzem!

8.The Body Shop Frosted Plum kollekció - már megszaglásztam a deres szilva termékcsaládot a Glamour-napok alkalmával és rögtön beleszerettem az illatba! Egy testvaj, egy kézkrém és egy csillogó testápoló van a listámon - eddig. :)

9.Benefit Real Cheeky Blush paletta - Már tavaly is kapható volt egy hasonló szett a Benefit kínálatában, de ez talán még annál is jobb! A legnépszerűbb pirosító-bronzosító árnyalatokat és highlighter-t tartalmazza egy mini They're Real spirállal és tussal, mindezt kb. 1 normál méretű pír áráért. Kár, hogy ide olyan drága a shipping! :(

Hogy tetszenek nektek a termékek? A ti listátok hogy néz ki? :)



5 megjegyzés:

  1. A mostani karácsony elég erősnek ígérkezik a márkák részéről szerintem. A TBS mindhárom téli illatából szeretnék valamit, valamint az Yves Rocher limitált újdonságainak sem tudok ellenállni. Kár hogy 12 hónapos lejárati idő van a két márka termékein.
    A sminkek közül a Gwen-es kiadáson akadt meg a szemem.
    Mondjuk én lakkos vagyok inkább, Úgyhogy várom a karácsonyi kollekciókat :)

    ReplyDelete
  2. A Too Faced szett nekem is megmozgatta a fantáziámat, meg is nézem mennyiért adják. Na meg a Kat Von D rúzsok, huuu.
    Gwen Stefanitól többet vártam. Szépnek persze szép az a paletta, de valahogy "durvábbra" számítottam.

    ReplyDelete
  3. Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy a Kat Von D Lolita szettet honnan lehetne megrendelni? :) Amúgy nemrég vettem meg a Sephorában a Too Faced Born this way alapozóját és Sweethearts pirosítóját és hihetetlenül meg vagyok elégedve, de sajnos hiába kerestem Kat Von D-t nem forgalmazták (Prága)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Én úgy tudom, hogy csak US Sephora és limitált kiadás. :( Melyik árnyalatot vetted a pirosítóból? Irigyellek érte. :)

      Delete
    2. Oh hát kár! :( A Peach beach :)

      Delete