Avon Glow Bronzosító gyöngyök - Pink Bronze


Ma egy igazi nyári terméket mutatok nektek, az Avon Glow bronzosító gyöngyeit Pink Bronze árnyalatban. Szerintem senkinek nem ismeretlen az Avon klasszikus terméke, idén azonban két új (egy világosabb és egy mélyebb) színösszeállításban is kapható - én a világosabb verziót használtam, nézzük mit tud!



"Egy üde nyári smink szinte elképzelhetetlen selymes ragyogás nélkül! Ebből adódóan a nyári sminkkészletből nem hiányozhat az AVON Glow barnító gyöngyök, mely apró golyókba zárt fényvisszaverő pigmentjei egymással keveredve ragyogó barnaságot kölcsönöznek arcunknak. A nagy népszerűségnek örvendő család ráadásul most két új árnyalattal bővül – a Pink Bronze lágy és finoman ragyogó, míg a Deepest Bronze árnyalat használatával intenzív barna színhatást érhetünk el."


A termék egy barna papírdobozban érkezik, amin minden fontos információt megtalálunk, a gyöngyök pedig egy barna műanyag dobozban kaptak helyet, arany felirattal - nagyon nyári, ugye? :) A gyöngyök felett egy szivacs akadályozta meg, hogy utazás alatt ne sérüljenek a gyöngyöcskék, ennek elég erős műanyag szaga volt, úgyhogy én rögtön ki is dobtam, de sajnos a gyöngyök is átvették ezt a kellemetlen szagot és jó pár nap szellőztetés kellett neki, hogy enyhüljön. A negatívumokról ennyit, mert ezenkívül csak jókat tudok mondani a termékről! :)

Nem csak bronzosítónak használható, hanem amolyan pirosító-bronzosító-highlighter hibridről van szó, amit nagyon változatosan használhatunk: pirosítóként önmagában nagyon szép fényt és enyhe bronzos színt ad, highlighterként más pirosító felé alkalmazva gyönyörű fényt ad az orcának, bronzosítóként pedig az egész arcot bronzos ragyogásba vonja. Pirosítóként és bronzosítóként a legvilágosabb bőrűek bartája lesz, sötétebb bőrön inkább csak highlighterként működik szerintem.

A termék kétféle árnyalatú gyöngyből tevődik össze, egy világosabból és egy sötétebből - mindkettőnek finom selyemfénye van. A textúrájuk nagyon kellemes, egyenletesre őrölt porból állnak és nem túl kemények, így az ecset jól fel tudja venni a festéket. A tégely egyébként 22 g terméket tartalmaz, ami hatalmas, nem fog elfogyni egy hamar az biztos. :) Utazáshoz is nyugodtan vihetjük magunkkal, mert a csavaros tégely bombabiztosan záródik.

Az elmúlt hetekben nagyon sokat használtam, elég volt hozzá egy kis bronz színű krémes szemhéjfesték (Maybelline Colour Tattoo On and On Bronze), szempillaspirál és egy sötétebb nude rúzs és már kész is volt a nyári smink.


A felviteléhez nekem ez a laza szerkezetű pirosító ecset vált be legjobban, az ecset alját belemártom a tégelybe, kicsit körözök vele, majd a felesleget leütögetve felviszem az arccsontra/halántékra.
 

Swatch:


Élesben - itt láthatjátok az enyhe színét és a csodaszép fényét is próbáltam elkapni:


A kétféle gyöngy.
A mostani katalógusban akciós, 1599 Ft.-ba kerül (mindhárom árnyalat), itt tudjátok megnézni.

Hogy tetszik nektek? Próbáltatok már bronzosító gyöngyöket?


3 megjegyzés:

  1. Ma időzítettem be a bejegyzést erről a termékről. Nagyon nagyon jól elkaptad a színét. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiváncsian várom, hogy neked hogy tetszik.:) Neked is kellemetlen illata volt először?:D

      Delete
  2. Belinkelhetem majd a blogod, a színminták miatt?:)
    Elsőre nem tudtam hova tenni a szagát :D vagy illatát. Most sem a kedvencem, de éreztem sokkal rosszabbat is. Szerencsére használat közben nem érzem, szóval illat jellemzést nem írtam:)

    ReplyDelete