The Body Shop Honey Bronze krémpirosító


A The Body Shop-tól eddig nem sok sminkterméket próbáltam, viszont ennek a krémes pirosítónak nem tudtam ellenállni. Ráadásul nemrég olyan akciójuk volt, hogy 6000 Ft. feletti vásárlás esetén 3 kis méretű terméket lehetett választani ajándékba (hello, Fuji Green Tea mini testvaj!), amit kár lett volna kihagyni. A pirosítón kívül még egy Virgin Mojito testvaj jött velem haza, de róla majd egy másik bejegyzésben olvashattok. Nézzük meg közelebbről a pirosítót!



"Varázsold ragyogóvá arcodat egy lehelletnyi természetesen bronzos csillogással! Krémes, könnyed textúrájával ez a bronzos arcpirosító beleolvad a bőrödbe, hogy arcod hamvasan csillogó és finom mézillatú legyen."

    • Természetesen csillogó bronzosító
    • Egyszerűen felvihető
    • Krémes, könnyed textúra
    • Három csábító árnyalatban kapható

A bronzosító összesen 3 árnyalatban kapható - ez a bronzosító név kicsit megtévesztő lehet, mert a 3 árnyalat közül csak az egyik igazán bronzos, amit én vettem az egyértelműen pirosító, a harmadik szín pedig egy csodaszép highlighter.


A csomagolás nagyon tetszetősre sikerült, a Honey Bronze termékcsalád megszokott barna-arany színvilágát tükrözi a dóm alakú tégely. A teteje átlátszó, így rögtön látjuk benne a termék színét, ami jó jöhet ha nem csak egy árnyalatot szerzünk be. A tégely teteje csavaros, biztonságosan zár, bátran bedobható a táskába. Gyanítom, hogy az arany feliratok előbb-utóbb le fognak kopni a használat során, főleg ha majd magammal viszem a terméket a neszeszermben, de eddig még ez nem történt meg.

Először meglepődtem, hogy milyen kicsit maga a festék, azt hittem, hogy kicsavarható a pirosító, de nem, amit a képeken láttok azt a mennyiséget kapjuk. A csomagolás szerint a termék mennyisége 6,5 g, ami teljesen átlagos és sokáig elég lesz, szóval aggodalomra semmi ok.:)



Maga a szín egy gyönyörűséges univerzális rózsaszín arany fénnyel, egy olyan igazi mindenkinek jól áll árnyalat. At állaga nagyon krémes, könnyen siklik a bőrön és könnyen eldologzható. A pigmentáltsága közepes, világos bőrön is csodaszépen mutat, de építhető, így nem kell attól tartani, hogy bohócpírt festünk magunknak. :) A tartósság érdekében szeretem fixálni egy leheletnyi átlátszó púderrel, így egész nap kitart még ebben a melegben is. Én imádom ezt az árnyalatot, tökéletes nyárra és istenien mutat a napcsókolta bőrön, de egész évben kihasználható. Ja, és azt mondtam már, hogy méz illata van? :)


A termék felvitelét és eldolgozását ujjal ajánlják, én mégis egy stippling ecsettel szeretem felvinni, szerintem higiénikusabb is és szebb, foltmentesebb lesz az eredmény.


Rögtön eszembe jutott, hogy a szín a híres NARS Orgasm hasonmása is lehetne, ezért össze is hasonlítottam nektek vele: a TBS termékében az arany szín egy kicsit hangsúlyosabb szerepet kapott, de egyébként nagyon jó, itthon is elérhető és megfizethetőbb alternatíva az Orgasm-ra.



Ez az árnyalat egyébként a 02-es, a webshopban itt érhetitek el 2990 Ft.-os áron, ami szerintem a The Body Shop esetében teljesen barátinak mondható.

Hogy tetszik nektek? Szeretitek a krémpirosítókat?


2 megjegyzés:

  1. Nagyon gondolkozom, hogy be kellene szerezni, nagyon tetszik. De beraktároztam a kettőt a Sleek Rosa goldjából, nem vagyok benne biztos hogy így érdemes. Szerinted?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem nincs meg a Sleek, de képek alapján nagyon hasonló a 2 szín. Viszont ez krémes állagú, szóval emiatt lehet, hogy szükséged van mindkettőre:D

      Delete