Teszt - Maybelline Baby Skin Primer

Az évek során jó pár primert kipróbáltam, azonban a L'oreal Studio Secrets terméke volt messze a legjobb amit próbáltam. Ez azonban pár hónapja elfogyott és már sajnos kivonták a forgalomból, úgyhogy új sminkalap felé kellett néznem. Több márka termékével is próbálkoztam, most a Maybelline Baby Skin-nel kapcsolatos tapasztalataimról számolnék be.:)




Magát a terméket szerintem senkinek nem kell bemutatni, mindenki látta már külföldi YouTube guruk videóiban vagy az Instagram szebbnél szebb képein a kis világoskék tubust, és pár hónapja végre már nálunk is kapható! :) A csomagolás nagyon tetszetős, és funkcionális szempontból is abszolút rendben van: a kupak tekerős, jól zár és az adagolófejjel is könnyű a termék mennyiségét szabályozni. Én a pumpás kiszerelésnek egy picit jobban örültem volna, mert így a termék utolsó cseppjeit nehéz lesz kinyerni, félbe kell majd vágni a tubust. Egyébként 22 ml terméket kapunk, ami egy primer esetében átlagos, általában ezek 20-30 ml-es kiszerelésben kaphatóak.


A primer szerintem egy olyan termék, ami nélkül abszolút lehet élni (és sminkelni) de néha nagyon jó ha van itthon. Én például ha alkalmi sminket készítek, vagy tudom, hogy nagyon hosszú nap áll előttem akkor mindig előveszek egy szilikonos primert, mert hosszabb ideig marad szép tőle a sminkem. Ebben a nagy melegben a fényvédő és a BB krém közé szoktam felvinni, és azzal, hogy egy szilikonos réteget képez a két krém közé valahogy nem engedi összeolvadni őket és a fényvédőtől sem fényesedik ki az arcom. (Eddig ezzel nem volt gondom, de amióta 30 fok körül jár a hőmérséklet estére nagyon kifényesedett a bőröm, ami biztos hogy a fényvédőnek köszönhető, de ezzel a kis trükkel szerencsére meg tudom akadályozni.)

Egyébként a pórusok méretét is hivatott csökkenteni (optikailag persze), ezt úgy teszi, hogy feltölti a pórusokat és ezáltal kevésbé láthatóak, ezenkívül szilikonos állagának köszönhetően egységes alapot képet az alapozónak, ami így nagyon szépen terül a bőrön. 


Én a kifényesedést gátló tulajdonsága miatt szerettem meg nagyon, az utóbbi pár napban minden nap használtam és nálam nem okozott pattanásokat, de aki érzékeny a szilikonra az vigyázzon vele. Összességében ez egy jó primer, amit akkor érdemes beszerezni ha ki szeretnétek próbálni a sminkalapokat vagy tartósabb sminkre vágytok, de nem mondom, hogy mindenki most azonnal szaladjon megvenni (csak a sminkfanatikusok:) ).

Próbáltatok már primert? Ha igen, melyiket?


2 megjegyzés:

  1. A L'Oréal primer szerintem is a legjobb volt drogériás viszonylatban. Nekem szimpi ez a primer de most van itthon kettő és majd a Benefit primerét szeretném megvenni, így nem tudom beruházzak e erre is. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Benefitre en is kivancsi vagyok, de nekem nem er meg annyi penzt.:D ha kivancsi vagy ra, akkor megeri beszerezni meg az ara se veszes, de ha van otthon meg 2 akkor nem biztos, hogy szukseged van ra.:)

      Delete