Teszt - KIKO Street Glam paletta


Akciósan jutottam hozzá ehhez a Kiko palettához - eddig még nem volt szerencsém Kiko szemhéjpúderhez, de amikor a boltban jártam mindig nézegettem őket - viszont a bőség zavarában nem tudtam választani. Viszont ez a kis paletta rögtön megragadta a figyelmem, a 3 élénk szín gyönyörű és a boltban elég pigmentáltnak is tűntek, úgyhogy 5 eurot nem sajnáltam rá. Ha kíváncsiak vagytok, hogy hogy teljesített végül, akkor olvassatok tovább!


Pár szó a csomagolásról: nagyon strapabíró, matt fekete műanyagból készült, a sima ujjlenyomatokat nem gyűjti szerencsére, viszont ha egy picit krémes vagy alapozós a kezünk, akkor az rögtön meglátszik rajta és utána szinte lehetetlen eltávolítani a foltokat. A dobozka abszolút táskabarát, a pattintós zár biztos nem fog kinyílni út közben. A paletta tetejében egy egész nagy tükör is helyet kapott, ez útközbeni csekkoláshoz jól jöhet.
 

Ez a 02-es Bright Tones színösszeállítás egyébként, a 01-es is hasonló színvilágú volt csak sötétebb színekkel. Kerestem a neten, hogy a paletták valamilyen limitált kiadás részei voltak-e, de erről nem találtam infot, szóval inkább csak kifutó termékek lehetnek. A magyar honlapon egyébként még itt elérhetőek, szintén 5 euroért.


Talán a bejegyzés nyitó képén a legszínhűbbek a színek, ezeken a közeli képeken nem jön át, hogy élőben mennyire élénkek. A felső két szín nekem nem annyira érdekes, ilyen fekete vagy barna színből biztos mindenkinek van otthon nem is egy. :) Viszont a középső, kék fényű lila az egyik legszebb szín amit valaha láttam és a kék fénye felvitel után sem tűnik el! Az alatta lévő kék is gyönyörű, szinte világít és a legalsó mentazöld is csodaszép. Az állaguk krémes, nagyon pigmentáltak és csak egy icipicit porolnak - legjobban pedig egy tapadós szemhéjalapon jön ki a színük.  Összességében egyáltalán nem bántam meg egyáltalán, hogy megvettem ezt a palettát a különleges színei miatt, de azért a mindennapokban ritkábban fog előkerülni éppen emiatt. :)



Készítettem egy gyors sminket a 3 alsó színnel, csak hogy élesben is lehessen őket látni (így nem mennék utcára:) ), szerintem elég jól teljesítettek:


És a swatch-ok:

 



Ismeritek a Kiko termékeit?


2 megjegyzés:

  1. Szép kis paletta, nagyon jó nyárra :)

    ReplyDelete
  2. Hű de gyönyörűen pigmentáltak, hol lehet ezt a márkát kapni? Rendelős?

    ReplyDelete