New in


Rég volt szerzeményes bejegyzés már a blogon és összegyűlt mostanában pár dolog, amiket megmutatnék nektek. Lesz szó netes rendelésről, tesztelésre kapott termékekről és impulzusvásárlásról is, úgyhogy ha kívácsiak vagytok rájuk akkor olvassatok tovább! :)



Kezdem egy Iparfüméria rendeléssel, ezt a Moschino Funny! parfümöt nagyon szeretem nyáron használni, pár éve már elhasználtam belőle kettőt is és most beszereztem az utánpótlást. 


Egy új eos ajakbalzsamot is rendeltem,ezúttal a sárgadinnyés verziót - nagyon nyárias az illata. :)


4 Baby Lips érkezett tesztelésre, korábban már próbáltam egy színtelen, napvédős fajtát ami nem nagyon jött be (fura íze volt), ezeket a színeseket azonban még nem próbáltam, főleg az Electro-ra vagyok kíváncsi.


Múlt héten Kittivel a MAC-be is benéztünk, én a Painterly Paint Pot-ot szerettem volna végre magaménak tudni, de egy Dazzleglass szájfény is hazajött velem végül - mostanában a matt ajkak mellett egyre jobban tetszik a fényes hatás is, ebben pedig gyönyörűséges kék holografikus csillámok vannak, emiatt nem egy átlagos rózsaszín szájfényről van szó. :)

Végül néhány kép instáról:


Sikerült beszereznem a La Roche-Posay utazószettet is, nem egy patikában jártam mire végül az Allee Patikában találtam belőle. Utazáshoz nagyon hasznos lesz.


A Rossmann-ban már elkezdődött a Catrice leárazás, ismét 699 Ft.-os áron szerezhetjük be a kifutó termékeket. 2 Made To Stay folyékony ajakrúzst és egy nude szájfényt vettem, plusz egy Lovely matt folyékony rúzst (a Lovely termékekre 25% kedvezmény volt).

Ha szeretnétek valamelyik termékről tesztet, akkor írjátok meg. :)

Ti mikre csaptatok le mostanában?


1 megjegyzés:

  1. A Baby Lipsekre nagyon kíváncsi vagyok! :)

    Sminkterméket nem vettem mostanában, mert mindenből több mint elég van. :D

    Nem sorolom fel, hogy miket vettem, ha érdekel, akkor itt van róla poszt.
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2015/06/haul-bershka-h-tally-weijl-drogeria.html

    ReplyDelete