Glamour napi wishlist

Kevesebb, mint 3 hét van hátra a tavaszi Glamour-napokig, én már el is kezdtem írogatni a kis listámat arról, hogy miket szeretnék beszerezni. Ez még addig változhat, meg biztos becsúszik 1-2 nem tervezett dolog, de alapvetően ezek azok a dolgok, amikre szükségem van.


Maybelline Lash Sensational & Max Factor Clump Defy szempillaspirálok - az 50%-s kuponokat valószínüleg ezekre a spirálokra fogom beváltani, ezek a kedvenc drogériás spiráljaim és mindkettő épp fogyóban van.

Garnier micellás víz - a 30%-os kupont erre fogom elhasználni, ez is fogyóban van és jó ha van itthon belőle.

H&M táskák - csak az egyik jön velem, talán a bézs jobban kihasználható, mint a púderrózsaszín, de mindkettő gyönyörű.

Converse tornacipő - 5 éve vettem a legutóbbit és még csak most kezd tönkremenni, pedig hordom rendesen...szóval szerintem megéri beruházni rá, főleg egy klasszikus színben. Nekem a fekete a kedvencem.

F&F szandálok - végre csinos törpesarkú szandálokat is lehet találni. A fekete klasszikus, a korall viszont nyárra lenne szuper, még nem tudom melyiket hozom el, persze csak ha kényelmesek.

H&M napszemüvegek - ezt az arany pilótaszemcsit már 3 éve mindig újraveszem, 1-1 szezont kibírnak és az áruk sem vészes. A leopárdmintás is megtetszett, ha jól áll, ő is jön velem.

Nektek mik szerepelnek a Glamour-listátokon?



2 megjegyzés:

  1. L'Oreal szempillaspiral, Max Factor alapozo, Clinique golyos deo, Clinique Pore Minimizer, Converse alacsony szaru tornacipo feher szinben, esetleg a Mangobol vmi szep, es a Libribol nehany angol nyelvu szakkonyv.

    ReplyDelete
  2. Én is ezt a táskát néztem ki. :D

    ReplyDelete