Wishlist - Tavasz

Ahogy jelennek meg a tavaszi újdonságok, úgy bővül ez én kívánságlistám is, úgyhogy a mai bejegyzésben azokat a termékeket mutatom meg, amiket szeretnék mostanában magaménak tudni. :)
 
1. Pupa Velvet Matt krémes szemhéjfesték - ebből már egy sötétlila tulajdonosa vagyok és meg vagyok vele elégedve, a tavaszi kollekció matt mentaszínét is szívesen kipróbálnám. (Innen: Pupa üzlet Westend/Duna Pláza)

2.The Balm Cindy-Lou Manizer - a The Balm márkától eddig egy palettát próbáltam, de a highlighter-eik is nagyon szépek. A termékek csomagolása pedig külön említést igényel, nagyon jópofák! (Innen: iparfüméria webshop)

3.Anastasia Beverly Hills termékek - a krémkontúr palettát, vagy a kedvünkre összeállítható 6 árnyalatú kontúrpalettát is szívesen kipróbálnám, a folyékony rúzsaik közül pedig nem is tudnék választani. (Innen: Hivatalos honlap)

4. MAC Cinderella kollekció - ebből is az egészet hazahoznám legszívesebben, annyira jó lett az egész kollekció! Ha viszont a racionalitás határain belül maradunk akkor a paletta, a rózsaszín rúzs és a két púder tetszik legjobban, habár utóbbiakról nem olvastam jó véleményeket. (Innen: MAC üzletek, márc. 11.-től)

5.ILNP Ultra Chrome Flakies - a legkülönlegesebb lakkok, amiket mostanában láttam. Itt is nehéz lenne a választás. (Innen: Nailland)

6.Gerard Cosmetics 1995 rúzs - szuper, piszkos nude árnyalat, ami mindekinek jól áll. (Innen: Hivatalos honlap)

7.Real Techniques Bold Metal ecsetek - ezekre nincs igazán szükségem, az árukat is sokallom de a külcsín miatt azért felkerültek a lista végére. 

8.Catrice ajakkontúrceruzák - ár/érték arányban a legjobbak, pár élénk színt be szeretnék szerezni tavaszra. (Innen: drogériák)

9.Baviphat Office Girl BB krém - egyszer már használtam és a száraz bőröm imádta, a csomagolás és elnevezés pedig csak plusz pont! (Innen: eBay)

10.The Body Shop Zöld teás készítmények - még nem kapható kollekcióról van szó, remélem jó illata lesz. A testvajat szívesen kipróbálnám!

11.Paula's Choice fényvédő - még nem találtam meg az igazit a fényvédők közül, a Paula's Choice termékeiről jókat olvasni, bár ilyen magas áron meggondolandó a kísérletezgetés. :) (Innen: Webshop)


Nektek mi áll a tavaszi kívánságlistátokon? :)


3 megjegyzés:

  1. Azt hiszem mindent elfogadnám én is! Nekem a Mary-Lou highlighter van meg a TheBalm-tól, hát, csodás és amíg élek elég lesz :)

    ReplyDelete
  2. Találtam egyezőt a listánkon ;)
    Nekem tavasz/nyári listám:
    Mac Cherry és Soar szájceruza
    Mac 217-es ecset
    Mac Corrector and Conceal paletta vagy Bobbi Brown Face Touch Up paletta
    Bobbi Brown Desert Pink pirosító
    Bobbi Brown Pot Rouge Calypso Coral
    Bobbi Brown Full Coverage Face ecset
    Zoeva rózsaarany ecsetkészlet szemre
    Paula Choise’s BHA és AHA hámlasztói
    the Balm Mary-Lou Manizer
    Maybelline Brow Drama szemöldökspirál

    Illetve ezeken kívül még a Mac Painterly volt rajta, de azt már lehúzhattam nem is olyan rég a listámról :)

    ReplyDelete
  3. Szuper kis lista, sok dolog jöhetne szó nélkül hozzám is :) A Pupa krémes szemhéjfestékei izgatják már egy ideje a fantáziám. Csak lenne alkalmam beszerezni...Az RT ecsetek közül a kontúrecsetért fáj a szívem nagyon, de az ára kissé borsos..

    ReplyDelete