Look Fantastic Beauty Box - Március

 

A mai bejegyzésben a márciusi Look Fantastic Beauty Box tartalmáról hoztam részeletes beszámolót. Már március eleje óta nálam van a doboz, úgyhogy kiforrott véleményem van a legtöbb termékről. Ha kíváncsiak vagytok, hogy mik voltak a dobozban akkor olvassatok tovább!

A Look Fantastic Beauty Boxokba felsőbb kategóriás termékeket válogatnak össze, vannak teljes kiszerelésű és utazó méretű termékek is. Nagyon jó lehetőség arra, hogy igazi luxus termékeket próbáljunk ki kedvező áron (15 fontba kerül egy doboz).

Nézzük, hogy az én dobozomba mik kerültek!


1. Caudalie Polyphenol Anti-Wrinkle Defense Serum - kezdem a kedvencemmel, egyszerűen imádom ezt a szérumot! Mostanában kezdtem el érdeklődni a szérumok iránt, és a Caudalie termékeit régóta nézegettem, úgyhogy ennek örültem legjobban a dobozból. Nagyon cuki, 10 ml-es üvegcsében érkezik, pipettás adagolóval. Isteni citrusos illata van, és iszonyú puha lesz tőle a bőröm reggelre. C-vitamint tartalmaz, ami a pigmentfoltok halványításában és a ráncok megelőzésében is segít. Nagyon szépek az összetevői (a parfümöt leszámítva), ide kattintva tudjátok megnézni Krémmánián. 

2.Cowshed Lippy Cow Natural Lip Balm - a következő termék egy ajakápoló, mindeféle ápoló olajjal dúsítva. Elég fényessé, síkossá teszi az ajakakat, de a hidratálóhatásátől nem voltam elájulva.



3.Bliss Fat Girl Slim- nagyon vicces nevű termék, ami elvileg a narancsbőr ellen hatásos. Koffeint tartalmaz, ami fokozza a vérkeringést és így segíti a méreganyagok távozását a bőr alól. Én nem hiszek az ilyen készítményekben, a helyes táplálkozást és a mozgást nem váltják ki az ilyen kenceficék, de esetleg kiegészítő kezelésnek jó lehet. Finom mentolos illata van, jól esik a bőrnek.



4.NUDESTIX Magnetic Eye Color - gyönyörű aranyszínű krémes ceruza, hiper-szuper tartóssággal. Önmagában is elég tartós volt az én olajos szemhéjamon, de különböző szemhéjpúderekkel is jól működik. A belső szemzugban különösen jól mutat.



 5.Lord & Berry Shade Kajal & Eye Pencil Liner - fekete szemceruza utazóméretben. Krémes, jól pigmentált, de éppen a krémessége miatt csak átlagos a tartóssága. Kár érte.


6.Lil' Wet Brush - elvileg nedves hajon használható kefe, ami nem roncsolja a hajszálakat. Nekem ez egy teljesen átlagos hajkefének tűnik, a Tangle Teezer (hasonmás) közelébe sem jön.


Összességében vegyesek az érzéseim a dobozzal kapcsolatban, a szérumot, az arany szemceruzát nagyon megszerettem, az ajakápolót és a narancsbőr elleni krémet is el fogom használni, de a fekete szemceruza és a hajkefe nem nyűgöztek le. 

A márciusi doboz még kapható, itt tudjátok megrendelni ingyenes szállítással.

Hogy tetszik a doboz?


1 megjegyzés:

  1. Szerintem jó a dobozod, a Pixibox pl. a nyomába se érhet. Az a szérum jó lehet... .

    ReplyDelete