Februári kedvencek

 Hamar elrepült ez a rövidke hónap, de ennek ellenére elég sok régi-új kedvencem lett mind smink, mind testápolás témában. Ha kíváncsiak vagytok, hogy mik voltak azok, akkor olvassatok tovább! :)


Kezdem rögtön az egyetlen testápolási termékkel, a Soap & Glory The Righteous Butter testvajával. Ezt az 50 ml-es kiszerelést sikerült teljes egészében elhasználnom februárban, amit kicsit sajnálok is hiszen itthon nem kapható márkáról van szó. Tipikus Soap & Glory illata van, ami elég megosztó, vagy imádják vagy utálják az emberek - én az előbbi csoportba tartozom, bár először nem tetszett az illat, most már nagyon is kedvelem. A hidratáló hatása is nagyon jó, erre a hideg időre is elég volt a bőrömnek.

A Maybelline új spirálja először a csomagolásával vett le a lábamról, majd amikor megláttam a Max Factor Clump Defy-ra (kedvenc szempillaspirálom) hajazó kefét tudtam, hogy be kell szereznem. Amikor megjelent a drogériák polcain rögtön le is csaptam rá, és nagyon megszerettem. Tényleg szinte legyezőszerű pillákat csinál, szépen göndörít is, de talán egy picit több volument adhatna. Amiért még gondolkozom az esetleges újravételén az a lemosás - nem feloldódik, hanem pici darabokban jön le a szememről és ezeket nagyon nehéz eltávolítani, akárhogy is próbálkozom még másnap reggel is találok festékdarabkákat a szemem körül.

Ez a hónap nálam a highlighter-ekről szólt, a TonyMoly Pink Beam folyékony termékét és az I Heart Makeup kékes fényű darabját váltogattam. Pírként a Pupa halványrózsaszín árnyalatát használtam legtöbbször, nagyon jó állaga van és tartós is.


A Labello Lip Butter már itthon is több helyen kapható, a makadámiadiós mellé most a kókuszosat is beszereztem: ennek könnyebb az állaga és picit kevésbé hidratál, de még így is nagyon jó termék. Az illata is finom, de a makadámiadiósat azért nem tudta letaszítani a trónról.

Az Aden folyékony rúzsából ezt a piszkosrózszaszínt szerettem nagyon februárban, mattra szárad és szupertartós. Egy másik nude ajakkence is belopta magát a szívembe, az Etude House Rosy Tint Lips-e. Ez is egy matt termék, de sokkal krémesebb marad, mint az Aden és azoknak is jó lehet, akiknek hajlamos kiszáradni az ajka.



Nektek mik voltak a februári kedvenceitek? Ezek közül próbáltatok valamit? :)


4 megjegyzés: