Teszt - CosRX fényvédő SPF50 PA+++


A fényvédelem nagyon fontos szerepet tölt be az arcápolási rutinomban, tavasszal és nyáron igyekszem 50-es faktorszámút választani minden napra, de télen is minimum 30-asat használok. A káros napsugarak okozzák a ráncok jelentős részét, a kialakulásuk azonban a fényvédők mindennapi használatával megelőzhetőek. Viszont a fényvédők többségére jellemző a zsíros, nehéz állag, amire sminkelni nem egy leányálom - még ha sikerül is szépen eldolgozni rajta az alapozót, néhány óra múlva elkezd fényleni az arcbőr. 

Idén nyárra kerestem fényvédőt, amikor a koreai termékek között rátaláltam a CosRX márka termékére: tőlük használom a 4%-os BHA hámlasztómat és nagyon meg vagyok vele elégdve, úgyhogy a fényvédőjüket is nagy reményekkel rendeltem meg. Már kb. 3 hete használom, úgyhogy nézzük eddig hogy tetszik!

A krém állaga közepesen sűrű, az én szárazabb bőröm 1-2 perc alatt teljesen beissza, de a biztonság kedvéért szoktam várni 5-10 percet a sminkelés előtt. Nagyon jó sminkalapnak, nem kukacosodik össze rajta az alapozó. Nem válik olajossá a bőrön, viszont pár óra elteltével megjelenik egy egészséges fény a bőrömön, nehéz elmagyarázni, kicsit olyan mintha belülről ragyogna a bőröm. Nekem tetszik ez a hatás, de lehet, hogy a nyári melegben már túl sok lesz. Éppen emiatt zsíros bőrre biztos nem lesz jó ez a krém, inkább száraz, maximum kombinált bőrre ajánlom.



Az összetevői elég szépek, alkohol csak a 14. helyen szerepel a listában, ami már nem káros a bőrre. Ezenkívül vannak benne antioxidánsok, vitaminok és bőrnyugtató, gyulaldáscsökkentő valamint hidratáló anyagok. Nem okozott pattanásokat. Az illata nagyon kellemes, aloe vera-s.

Én eBay-ről rendeltem, kb. 4000 Ft.-ért, viszonylag nagy kiszerelés (50 ml.), elég lesz pár hónapig. Összességében nagyon jó kis termékről van szó, újra is fogom venni, ajánlom! :)


Ti használtok külön fényvédőt? Melyik a kedvencetek?



0 megjegyzés:

Post a Comment