Összefoglaló - Spring Challenge 2015


Aki követ Instagram-mon az már biztos látta a #springchallenge2015 képeit. A kihívás lényege, hogy 15 napon keresztül egy-egy kategóriában kellett megmutatni a kedvenc tavaszi termékeinket.

Ebben a bejegyzsében együtt elhoztam mind a 15 képet, az én tavaszi kedvenceimmel. Ha a többiek képeire is kíváncsiak vagytok, akkor érdemes rákeresni a #springchallenge2015 és a #springchallange2015 hashtag-ekre is. (Először elírtam a challenge szót, ezért lett két féle hashtag. :)



1. Szemhéjpúder paletta
2. Pirosító(k)
3.Kézkrém(ek)
4.High-end kedvenc
5.Highlighter(ek)
 6.Top 5 Tavaszi körömlakk
7.Napszemüveg
8.Arcápolási termékek
9.Ajakápoló(k)
10.Fényvédő
 11.NOTD
 12.Drogériás kedvencek
 13.Ékszerek
 14.Ajaktermékek
 15.Bronzosító(k)

Szeretitek a kihívásokat? :)




3 megjegyzés:

  1. Imádtam ezt a kihívást, lelkesen is teljesítettem minden nap dnagy_agi néven! olyan rossz érzés, hogy vége, teljesen a mindennapok részévé vált! remélem, lesz nyári kiadás is! :) nagyon nagy köszönet az ötletért és a megvalósításért!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. De jó, örülök, hogy tetszett! :) Lehet, hogy nyárra is kezdeményezek valami hasonlót! :)

      Delete
  2. Én is nagyon szerettem, bár rossz voltam és 2-3 képpel el vagyok maradva :) A nyárit is várom már :)

    ReplyDelete