Wellness Szappan - 1 szuper magyar natúr márka


Még nyáron kaptam egy szuper kis csomagot a Wellness Szappantól, ami egy magyar natúr márka. Nagyon széles a termékskálájuk, a szappanokon kívül találkozhattok náluk testvajakkal, ajakápolókkal, dezodorokkal, arcmaszkokkal és különböző növényi olajokkal is - a teljes kínálatot itt tudjátok megnézni.


Az első termék, amit már teljes egészében elhasználtam a Narancspite Antiszappan. A honlap szerint ez egy anti-aging hatású szappan, ami shea vajjal és avokádóolajjal ápolja a bőrt, ezenkívül radírozó hatása is van a benne található fahéj őrleménynek köszönhetően. Nekem nagyon tetszett a karácsonyra emlékeztető illata, és szerencsére a bőrömet sem szárította. Hatékonyan tette a dolgát, megfelelően tisztított, de más hatását nem fedeztem fel.


A képen látható kis tégelyek egy ajakvajat és egy testvajat rejtenek. Az ajakvajról már olvashattatok itt egy kedvences bejegyzésben, nem is ismételném magam, azóta is nagy kedvenc. A Frissítő Mentafuvallat testvajba is sheavaj és jojobaolaj került (az ajakvajhoz hasonlóan, abban csak a kakóvaj a plusz összetevő) és borsmenta illóolaj, így ez is nyugodtan használható ajakápolónak is. Én is így szoktam használni, nekem túl kemény az állaga ahhoz, hogy a testemre kenjem és ez az apró kis tégely hamar el is fogyna. Ajakápolónak viszont nagyon jó, a borsmenta bizsergető hatása miatt még egy kis ajakdúsító hatása is van.


A Narancsliget deo narancs és citrom olajjal semlegesíti a kellemetlen szagokat és természetesen alkohol- és alumíniumsómentes. Nagyon szeretem a citrusos illatát, ami elég visszafogott ahhoz, hogy ne nyomja el a parfümünk illatát. Az izzadásgátló hatása kb. 25 fokig tökéletesen működik, után nálam sajnos már egyik natúr seo sem teljesít tökéletesen. A legnagyobb meleget leszámítva viszont nagyon jól teszi a dolgát és a stiftes kiszerelése is nagyon praktikus  (én eddig csak tégelyes natúr deokat próbáltam). 


Nekem a dezodor és az ajakvaj lett a legnagyobb kedvencem a csomagból, a dezodort szerintem újra is fogom vásárolni ha elfogy, mert ez a legpraktikusabb natúr dezodor, amit eddig találtam és az ára sem vészes (1490 Ft.) 




0 megjegyzés:

Post a Comment