L'oreal újdonságok - ajakkencék



A mai bejegyzésben a 2 méteres L'oreal állvány ajaktermék újdonságairól olvashattok. Nagyon izgalmas termékek kerülnek sorra, úgyhogy érdemes továbbolvasni. :) 


EXTRAORDINAIRY LIP GLOSS A L'ORÉAL PARIS ELSŐ SZÁJFÉNYE ÉRTÉKES OLAJKIVONATOKKAL GAZDAGÍTVA EGY LAKK INTENZITÁSÁVAL ÉS FÉNYESSÉGÉVEL.

Talán ezek a szájfények lettek a legnagyobb kedvenceim a csapatból, bár a hagyományos szájfényeket nem annyira szeretem - főként mert mindig beleragad a hajam -, ezeket viszont  a klasszikus szájfények, az ajakolajok és a folyékony rúzsok közötti átmenetként nagyon kényelmes viselni. Az állaguk kellemesen krémes, elég sűrű ahhoz, hogy ne szaladjanak ki az ajkak vonalán kívülre és a pigmentáltságuk is elég magasra építhető. A Nude Ballet árnyalat egy csodaszép neutrális nude szín, önmagában elég világos, én inkább egy picit sötétebb kontúrceruzára vagy rúzsra szoktam felvinni, hogy ne sápasszon. A Rose Symphony egy élénk, korallos pink szín, ami önmagában is teljes fedésig építhető. Olajtartalmának köszönhetően egyáltalán nem szárít, sőt én némi hidratálóhatást is felfedezni véltem, úgyhogy az elkövetkezendő hideg hónapokra is szuper választás!



COLOR RICHE LIP PALETTE A VÖRÖS HAT KÖZKEDVELT ÁRNYALATA EGY PALETTÁBAN, MINDEN ALKALOMRA

Szerintem nagyon sokan várták ezt a rúzspalettát (és a nude testvérét, ami sajnos egyelőre nálunk nem elérhető), és nem véletlenül: 6 gyönyörű, változatos vörös szín került bele, amik között az egyszerű hétköznapoktól kezdve a legkülönlegesebb alkalmakra is találunk benne megfelelő árnyalatot. A második narancsos színt kivéve nekem mindegyik nagyon tetszik, az élénk, nyári pirostól kezdve az őszi terrakottán át a klasszikus bordóig tényleg mindenféle szín került bele. A rúzsok valahol a fényes és a szatén között vannak, kontúrceruzát ajánlok hozzájuk, mert hajlamosak egy picit mászkálni. Ecset is jár a palettához, amivel meglepően szépen lehet felvinni a rúzsokat, abszolút jól működik és egy nagy tükör is került a palettába, ami utazáshoz is nagyon praktikus! Az egyetlen dolog, amit negatívumként tudok felhozni az a rúzsok nagyon erős, picit öreges illata, ami sajnos felvitel után is érződik.



INFALLIBLE 24HFOLYÉKONY AJAKRÚZS

  • HOSSZANTARTÓ SZÍNEK
  • 6 INTENZÍV ÁRNYALATBAN

HASZNÁLAT: ELSŐKÉNT A TERMÉK APPLIKÁTOROS VÉGÉVEL HELYEZZE FEL A SZÍNT AJKAIRA MAJD A MÁSIK OLDALÁN TALÁLHATÓ SZÍNTELEN AJAKÁPOLÓVAL FIXÁLJA AZT.

Az Infallibe 24H folyékony rúzsok klasszikus kétlépcsős kialakítást kaptak: első lépésként a színt kell felvinni, megvárni míg teljesen megszárad majd a komfortosabb viselethez felvihetjük az átlátszó ajakápolót. A rúzs maga nem annyira pigmentált, mint amire számítottam, 2 réteg kell belőle a teljes és csíkmentes fedéshez. Nem szárad túl gyorsan, úgyhogy bőven van idő korrigálni ha esetleg nem tökéletesen vittük volna fel. Kontúrceruza nem kell hozzájuk, az applikátorral szépen ki lehet alakítani az ajkak vonalát. Az ajakbalzsam nélkül is kellemes viselni egyébként és nem szárít extrém módon, én jobban szeretem a matt finisht, úgyhogy én nem is szoktam felvinni az ajakbalzsamot. Tényleg nagyon tartós, csak olajos lemosóval lehet eltávolítani, simán kibír ivást, evést, persze a zsíros ételeket érdemes kerülni vele. 

Színminták:




Élesben:

Extraordinary Lip gloss - #Rose symphony
Colour Richie lip palette #1
Infallible 24H - #Flawless Fuchsia
FACEBOOK - INSTAGRAM

2 megjegyzés: