Isadora Insane Volume Lash Stylist szempillaspirál


Ritkán szentelek önálló bejegyzést 1-1 spirálnak, de az Isadora új spirálja annyira lenyűgöző, hogy úgy éreztem megérdemli, hogy 1 teljes poszt róla szóljon. :) Na de először is nézzük, hogy mit ígér a márka az Insane Volume Lash STYLER spirálról:

ÉJFEKETE & ESZMÉLETLEN DÚS PILLÁK & AZONNALI HATÁS!

A nők legjobb barátja a tökéletes szempillaspirál! 2016 az éjfekete, őrülten sűrű szempillák éve – a pillák feketébbek, dúsabbak és hosszabbak, mint valaha. Itt az ideje egy kis szempilla-tuningnak.

MIÉRT AZ INSANE VOLUME LASH STYLER LESZ A KEDVENCED?

  • Egyedülálló kefe különleges, tripla festékeloszlató rendszerrel a fekete szempillákért
  • Krémes textúra 
  • Rugalmas, rétegezhető formula 
  • Intenzív fekete pigmentekkel 
  • Gyönyörűen ívelt szempillák 
  • Hosszan tartó hatás 
  • Nem csomósodik, nem kenődik el 
  • Illatanyag-mentes.
  • Szemészetileg tesztelt.


Őszintén szólva engem már a csomagolással megfogott ez a spirál, élőben még brutálisabb ez a fémes pink hatás mint ahogy a képeken látjátok. Na de a tetszetős külső mit sem ér, ha a termék tudása gyengébb, úgyhogy nézzük meg magát a spirált: a különleges hold alakú kefe apró kis szilikonsörtéket kapott, amikkel tényleg minden szempillát könnyedén el tudunk érni, legyen szó az alsó szempillatőről vagy a szemzugnál található pici pillákról. Én a kefe egyenes végét szoktam használni a pillák dúsítására, majd két réteg után az íves felével göndörítem a pillákat. 

Száradás után szépen megtartja a pillák ívét egész napra - nálam ez az egyik legfontosabb szempont spirálválasztásnál. A második természetesen a tartósság, nagyon sok spirállal jártam már úgy, hogy a hatása tetszett, viszont pár óra után a festék elkezdett vándorolni és a szemem alatt vagy a szemhéjamon kötött ki. Ennél szerencsére nem történt ilyen, pedig extrém körülmények között is teszteltem (edzés, nyári időjárás). A hatása pedig tényleg extrém, nagyon szépen dúsítja és vastagítja a pillákat, nézzétek meg a lenti képen, hogy az én alig látszódó pilláimból is milyen szépeket tudott varázsolni. Végül a  lemosásról is ejtsünk néhány szót: micellás vízzel könnyen eltávolítható - ez szintén fontos nálam, mert nem szeretem hosszasan dörzsölni a szemkörnyék érzékeny bőrét.


Előtte-utána:


Az Isadora Insane Volume Lash STYLIST szempillaspirált a Douglas üzleteiben tudjátok megvásárolni. Ha még nem követitek az Isadora Facebook oldalát, akkor itt megtehetitek - sok szuper játékot szoktak indítani és így az újdonságokról sem maradtok le. :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon ígéretesnek tűnik. :) Árral kapcsolatban nincs infód véletlenül? :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon fura azzal a lukkal a közepén! :D A hatása tényleg látványos, de az ára lehetne barátibb.. :(

    ReplyDelete