NYX Kedvencek + üzletnyitás

Lehet, hogy néhányan már értesültetek a hírről, miszerint november 4.-én  véégre megnyílik az első magyarországi NYX üzlet az Allee-ban. Szerintem szuper, hogy még így karácsony előttre időzítették, sokkal könnyebb lesz a sminkmániás barátnőknek - vagy magunknak - ajándékot választani. Remélem, hogy a karácsonyi szettek is kaphatóak lesznek, mert én már kinéztem magamnak 1-2-t. :) Mivel már alig pár hét van hátra az üzletnyitásig, arra gondoltam, hogy megmutatom, hogy mik az én kedvenceim a márkától és szerintem miket érdemes beszerezni, illetve egy kisebb kívánságlistát is összeállítottam. :)


Talán a legnagyobb kedvencem a márkától a HD Powder lett, a képen is láthatjátok, hogy már majdnem teljesen elhasználtam, nem hiszem, hogy a bolt nyitásig kihúznom vele. :) Nagyon jól fixálja a sminket, mattít, de nem szárít és mivel transzparens, a hozzánk illő szín kiválasztásával sem kell sokat gondolkozni, ráadásul az összetevőlista is szép.


Nem lehet szó nélkül elmenni a Soft Matte Lipcream-ek mellett sem, bár őket szerintem senkinek sem kell bemutatni. Nagyon szuper kis mousse állagú folyékony rúzsok, kényelmes őket viselni, nem szárítanak és csodaszép színekben kaphatóak. Én 2 nude (Athens, Buenos Aires) és egy bordó (Copenhagen) szín tulajdonosa vagyok - általában pont az ilyen világos és sötét színek szoktak problémásak lenni a rúzsoknál (foltos, egyenletlen fedés, száraz részek kiemelése), de azt kell, hogy mondjam, ezek ilyen téren is hibátlanul teljesítettek. Fun fact, hogy van egy Budapest nevű árnyalat is a kínálatban. :)


Imádom a baked termékeket, mert gyönyörű, szinte vizes fényük van és ez csak fokozható ha nedves ecsettel visszük fel őket (lásd a lenti képen). A Death Star szemhéjpúder egy igen különleges, hideg szürkéslila árnylat, amit legjobban a mozgószemhéjon szeretek használni - akár hétköznapra is jó választás, ha egy picit eltérnék a szokásos nude színektől.



A Conceal, Correct, Contour paletta életmentő tud lenni néha, a 3 különböző korrektor árnyalatból mindig ki tudom keverni a bőrszínemmel megegyező színt, a barackszín a szem alatti karikákat neutralizálja, a sárgás színnel szuper kiemelni, a hideg barna pedig tökéletes krémkontúrhoz. Nagyon kis kompakt paletta, masszív a csomaglása, sokszor utazásnál is jó szolgálatot tett.

Színminták:


Végül a kívánságlistám:


  1. Liquid Suede folyékony rúzsok
  2. Turnt Up rúzs szett
  3. Lip Lingerie folyékony rúzsok
  4. Lid Lingerie szemhéjfestékek
  5. Soft Matte folyékony rúzs szett
  6. Highlight & Contour PRO palette
  7. NYX Honey Dew Me Up Primer

Nektek mi szerepel a listátokon? Várjátok már az üzletnyitást? :)


6 megjegyzés:

  1. Hú, azt az áttetsző púdert mióta ki akarom már próbálni, annyi jót olvastam róla. *.*

    ReplyDelete
  2. Vidéki lévén várnom kell majd, hogy eljuthassak az üzletbe, de szerencsére az egyik barátnőm ott lakik az Allee mellett, az egyik csajos találkozó alkalmával szerintem be fogunk térni szétnézni. :) Remélem az árakkal nem szállnak el, ez a legnagyobb félelmem.
    Egy Milk Jumbo cerkát és egy szép pirosítót szerintem be fogok szerezni, a többi meg majd élőben eldől. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne aggódj, teljesen megfizethető lesz! :) A kontúrpaletta árára emlékszem, hogy 6-7 ezer Ft. körül lesz, a Müllerben pedig 10 v 12 ezer volt anno. :)

      Delete
  3. Kicsit félek tőle, h vajon mennyire lesz árúkészlet ill. mennyire lesz gyors az utánpótlás, mert ebben a nagy hype-ban a slágertermékeket tuti elkapkodják majd. Csak 10 percre lakom az Allee-tól úgyh tuti h nyitáskor ott leszek HD púderért, korrektorért és a kontúrpalettáért. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meg matt rúzsokat is szeretnék, meg Jumbo ceruzát... Jajj!!! :D

      Delete