Glamour-napi Last minute ajánló

Nem terveztem idén Glamour-napos bejegyzést, de annyi szuper újdonság jelent meg nemrég a drogériákban, hogy muszáj megmutatnom nektek is. Én most nem nagyon fogok költekezni smink téren  - az új Sleek állványt azért megnézem majd a Müllerben -, inkább télikabátra és néhány új ruhára van szükségem, de ha valamit mégis veszek akkor Instagramon úgyis megmutatom majd. :)


A Rimmel nagyon belehúzott mostanság és sorra jönnek ki a jobbnál jobb termékekkel: nyár végén  jelentek meg az új rosegold Kate Moss rúzsok, most pedig két gyönyörű Magnif'eyes paletta - teljes áron picit drágák (3799 Ft.-ért látam a dm-ben), de fél áron szerintem megéri megvenni őket, mert szuper a minőségük és utazáshoz is nagyon praktikusak kis méretük miatt.


A L'oreal-tól a Nude Magique Cushion alapozót éri meg kipróbálni, kuponnal már egyáltalán nem vészes az ára és tényleg nagyon szuper termék! Az Extraordinarie rúzsokat is csak ajánlani tudom, pláne a szeles, hideg időben nagyon jól esik egy ilyen olajtartalmú rúzst feltenni.


A Maybelline állványon is jó pár őszi újdonság vár minket, a Rock Nudes paletta egyszerűen gyönyörű, de 2 új Colour Tattoo árnyalat is megjelent, illetve végre a Vivid Matte Liquid folyékony rúzsok is kaphatóak nálunk. És akkor még nem is votl szó a teljes Fit Me vonalról, a Master Strobing Stick highlighterekről vagy a zseniális új Lash Sensational spirálról. Ja, és a Color Sensational matt rúzsok is bővültek néhány mélybordó őszi árnyalattal...


Idén végre van külön Bourjois kupon is, a folyékony matt rúzsokat és az alapozókat érdemes megnézni a márkától, de a mono szemhéjpúderek között is igazi különlegességeket találhatunk.

A Yamuna-nal minden termékre érvényes a 30% kedvezmény, én a szemhéjpúdereiket nagyon ajánlom kipróbálásra, szuper áruk van (kuponnal pláne) és a minőségük fantasztikus, a színeik pedig csodásak.  De a Szenzitív arc- és testápolócsaládjukat is érdemes megnézni, illetve nekem a Gyümölcssavas peelingjük is bevált.


A Rossmann-ban újonnan kapható márkákat sem érdemes kihagyni, a p2-től már ki is próbáltam néhány terméket: a Techno Chrome lakkok csodaszépek, de 2 óra után már csúnyán kopnak, a Perfect Brow Pomade zseniális, az hourglass-ra hajazó For the dreamers paletta csodaszép, végül pedig a Velvelt Blur lip crayon is megér egy próbát. A másik új márkánál, a Bronx Colours-nál is érdemes körülnézni, szuper palettákat és matt folyékony rúzsokat láttam náluk, és a Makeup Revolution is egyre több üzletben tűnik fel.




0 megjegyzés:

Post a Comment