Tricovel Hajszépség Vitamin Teszt

Még nyáron kezdtem el a Tricovel hajszépség vitamin szedését, amiből első körben egy két hónapos kúra ajánlott - ez az időszak letelt, a vitaminból elfogyott két doboz, úgyhogy ideje megnézni, hogy mire jutottunk. A kúra elkezdése előtt levágattam a töredezett hajvégeimet, hogy tiszta lappal induljak, a két hónap alatt pedig nem vágtunk a hajamból (pedig már ráférne a végekre egy kis felfrissítés). Természetesen készítettem előtte-utána képeket is, amit majd a bejegyzés végén láthattok, hiszen enélkül nehéz lenne mérni az eredményeket. 



Mi az Tricovel?

"Már Magyarországon is elérhető Olaszország vezető hajszépség vitaminja, a Tricovel. A Giuliani Gyógyszervállalat Hajhullás Elleni Kutatórészlege által kifejlesztett, egyedi hatóanyag-komplexet, a Biogenina®-t tartalmazó készítmény, már napi egy tabletta bevételével, klinikailag igazolt módon fejti ki hatását. A Tricovel férfiaknak és nőknek egyaránt ajánlott. <
A cég egyik legnagyobb szabadalmának számít a Biogenina® hatóanyag, amelyet a cég Hajhullás Elleni Kutató Részlege fejlesztett ki. Ez a hatóanyag poliamin (spermidin), biotin és kalcium pantotenát egyedi kombinációja, amely európai - és világ-szabadalom alatt áll. A Biogenina® mellett a Tricovel® folsavat, B6-vitamint, valamint esszenciális aminosavat, metionint tartalmaz (ez utóbbit a szervezetünk nem képes előállítani, így csak az étrendünkkel tudjuk bevinni). Továbbá Réz, E-vitamin, C-vitamin és Cink összetevőket, melyek hozzájárulnak a sejtek, így a haj sejtjeinek oxidatív stressz elleni védelméhez. A réz ezen felül hozzájárul a haj normál pigmentációjához is. A Tricovel hatékonyságát mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mára Olaszország vezető hajszépség vitaminjává nőtte ki magát, és emellett folyamatosan növekednek eladásai világszerte. 

A Tricovel nyújtott hatóanyag-leadási technológiájának köszönhetően naponta elég csupán egyetlen tabletta bevétele (lehetőleg reggel, étkezés közben). A tapasztalatok azt mutatják, hogy már két hónap elteltével érzékelhetőek az eredmények. A Tricovel ajánlott nőknek és férfiaknak egyaránt. "



A tapasztalataim:

Sajnos engem nem győzött meg ez a szépségvitamin: nem éreztem, hogy gyorsabban nőtt volna hajam a kúra alatt, se azt, hogy erősebbek lennének a hajszálaim. Babahajak sem jelentek meg, úgyhogy én  nem sok változást vettem észre. Néha szoktam kovaföldport szedni 1-2 hónapig, amitől látványosan erősödik és gyorsabban is nő a hajam, úgyhogy én szerintem maradok annál és a hagyományos multivitaminoknál. Persze az étkezési szokások is nagyban befolyásolják a haj állapotát, de mivel ezen nem változtattam a kúra alatt, nem hinném, hogy emiatt nem működött volna nálam a vitamin. Kár érte, mert a leírás alapján nagyon szimpatikus volt és nagy reményekkel kezdtem szedni. :( Lehet, hogy mondjuk hajhullásra jó választás, de mivel nekem ilyen problémám nincs, ezt a hatását nem is tudtam mérni. Ha szeretnétek, itt tudtok róla még több információt elérni és akár meg is rendelhetitek az oldalon.

És végül az előtte-utána képek - csak a hajszínem változott:


4 megjegyzés:

  1. Nekem sem vált be ez a tabi, amúgy ez a kovaföld dolog micsoda? Van valami mellékhatása?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, olvastam nálad. Kár érte! :(

      Semmilyen mellékhatása nincs, viszont annál több a pozitívum. Itt olvashatsz róla pl.http://szabadonebredok.info/a-kovafold-jotekony-hatasa-a-szervezetre/, de millió cikk van róla. Van belőle kapszula is, én por formában szoktam inni 1 korty vízzel, úgy állítólag hatékonyabb. Bioboltban veszem, kapszula van a Rossmannban,Müllerben is.

      Delete
    2. Köszönöm! Tuti kipróbálom:)

      Delete
  2. Új bejegyzés a blogom 👉🏻https://lilybeautyblog.wordpress.com Ha van egy kis időtök kérlek nézzétek meg ❤️

    ReplyDelete