Remington Straight Brush

A mai bejegyzésben a Remington új Straight Brush keféjéről olvashattok, ami tulajdonképpen egy hajvasaló és egy hajkefe ötvözete. Nagyon izgalmas újdonság, ami a reggeli készülődés idejét hivatott a minimálisra csökkenteni a hajunk egészségének megőrzése mellett. Ha felkeltette az érdeklődéseteket, akkor olvassatok tovább! :)


"Forradalmi újdonságunk a Remington CB7400 elektromos hajsimító kefe egyesíti magában a hajvasaló hatékonyságát és a kíméletes hajformázást, így segítségével néhány perc alatt ragyogóan sima, egészségesen fénylő lesz a frizurád. 

Az elektromos hajkefével, speciális, ergonomikus kialakításának köszönhetően könnyedén és egyszerűen simíthatod ki a hajad, akár néhány perc alatt. A készülék a kerámia hajvasaló és az antisztatikus hajkefe tökéletes ötvözete. Három különböző hőmérséklet beállítási lehetőséggel rendelkezik, így hajtípusodnak megfelelően választhatod ki a számodra megfelelő hőfokot. 

A Remington CB7400 hajsimító kefe megszelídíti még a legrakoncátlanabb göndör fürtöket is. Segítségével egészen a hajad tövéhez elérhetsz, ami alapos és precíz hajegyenesítést tesz lehetővé, és még attól sem kell tartanod, hogy megégeted magad, mert a hajkefe nyele hőálló műanyag és csak a kerámia lapok bocsátanak ki hőt."


Nagy reményekkel próbáltam ki az új Straight Brush kefét, bíztam benne, hogy az egyébként általam használt hajsimító és hajkefe kombinációt ki tudom váltani egyetlen termékkel. Ez szerencsére pont így történt, sokkal gyorsabban és egyszerűbben tudom kiegyenesíteni a hajamat mint egy hagyományos hajvasalóval. 10 perc alatt sikerült kiegyenesítenem a derékig érő hajam, ami valljuk be, a sietős reggeleken nagyon praktikus. 

Három hőfokozaton használhatjuk, az én vastagszálú, hullámos hajamra a 2. fokozat is bőven elég volt - nem lett tökéletesen szögegyenes a végeredmény, de nem is bánom, nekem sokkal jobban tetszik ez a laza egyenesség, sokkal természetesebb hatást kelt. :) A kefe nagyon hamar - kb. 30 másodperc alatt - felmelegszik és utána már használhatjuk is. Az egyenesítés megkezdése előtt egyébként érdemes kifésülni a hajunkat egy hagyományos hajkefével, én először ezt elhagytam és igencsak húzta a hajamat. Miután átfésültem, ez a probléma megszűnt. Egyébként a legszebb eredményt úgy tudtam vele elérni, ha a hajvasalókhoz hasonlóan lassan húztam át a kefét a tincseimen, időt hagyva, hogy kellően átmelegedjenek.

Nagyon tetszett benne, hogy nem csak simává, de fényessé is varázsolta a hajam és ez a csillogás egészen a következő hajmosásig megmaradt. Összességében a Straight Brush egy nagyon praktikus és jól kihasználható hajformázó eszköz, amit nyugodt szívvel ajánlok mindenkinek. Most, hogy közeledik a karácsony és mindenki ajándékötletek után kutat, szerintem ez is egy szuper alternatíva lehet anyukáknak, lánytestvéreknek, barátnőknek - vagy magunknak. :)

Ha még többet szeretnétek megtudni a készülékről, akkor ajánlom figyelmetekbe a Straight Brush honlapját.

update: A készülék október 24-től lesz elérhető a Media Markt üzleteiben és online. Az ajánlott fogyasztói ára: 15.490 Ft.

Használat közben:


             

1 megjegyzés:

  1. Nezzétek meg a fashion blogomat amit most kezdtem ha kedvetek van❤️👉🏻http://lilybeautyblog.wordpress.com

    ReplyDelete