BIOLA arcápolók


Bár nem törekszem natúr vagy bio termékek használatára, mert ezekkel nem feltétlenül teszünk jót a bőrünkkel (a natúr termékeket nagyon sokszor denaturált alkohollal tartósítják, amit én próbálok kerülni), a szép összetevőlistával rendelkező és sok-sok szuper növényi kivonattal dúsított termékeket előszeretettel használom. Most úgy adódott, hogy a natúr Biola márka két termékét teszteltem, és ezekben mindkét feltétel teljesült: hatékony és bőrkímélő, természetes összetevők kerültek mindkettőbe.


A Bio Mandulás Peeling & Maszk egy sötétzöld, zselés állagú radír, amit először maszkként használva 10-15 percig fent kell hagyni az arcunkon, majd langyos vízzel körkörös mozdulatokat alkalmazva lemosni - így a növényi hatóanyagoknak is van idejük felszívódni, lemosáskor pedig a radírozószemcsék eltávolítják az elhalt hámsejteket a bőr felszínéről.


Megtévesztő volt ez a 10-15 perces hatóidő, emiatt először azt hittem, hogy kémiai radírról van szó, de nem, a hámlasztásról finomra őrölt magörlemény gondoskodik. Én alapvetően jobban szeretem a kémiai hámlasztókat, úgy érzem, hogy gyengédebbek az arcomhoz mint egy fizikai radír - ennél a maszknál sem éreztem azt a wow-hatást, persze puha lett utána a bőröm, de nem éreztem azt, hogy teljesen megújult volna mint egy AHA-savas terméknél. Szóval nem rossz termék, az összetevőlistája nagyon szép, de nem mondom, hogy azonnal rohanjatok megrendelni. Egyébként itt találjátok a webshop-ban az INCI-vel együtt.


A Mélyhidratáló nappali arckrémet viszont annál jobban megszerettem, tényleg nem spóroltak a szuper összetevőkkel: jojoba-, avokádó olaj, zöld tea és bíborkasvirág kivonat, kövirózsa, A-vitamin, uborka- és aloe juice és vadárvácska kivonat is került bele. Nagyon könnyű állagú krém, gyorsan beszívódik és érezhetően táplálja a bőrt.  Nem okozott irritációt vagy pattanást. Ha nagyon száraz a bőröm akkor szoktam hozzá csepegtetni 2-3 csepp csipkebogyóolajat, alapkrémnek is szuper.


Én egyébként éjszakára szoktam használni, mert fényvédőt nem tartalmaz, reggel pedig már sok lenne a kettő együtt. A pumpás kiszerelésért is hatalmas plusz jár, ez a leghigiénikusabb, hiszen nem kell kézzel belenyúlnunk a krémbe és levegő sem éri, ami károsíthatná az összetevőket. Itt találjátok a krémet a webshopban.


0 megjegyzés:

Post a Comment