MILANI Amore MATTalics folyékony rúzsok




Jó pár szín van a tulajdonomban a Milani Amore Matte lipcreamekből és nagyon szeretem használni őket, úgyhogy amikor megláttam, hogy a márka metálfényű folyékony rúzsokkal is kijön alig vártam a hazai megjelenést. Összesen 8 szín kapható az Amore MATTallics rúzsokból, ezek közül három tesztelésre érkezett, hármat pedig még a megjelenés napján megrendeltem - ma őket ismerhetitek meg közelebbről.


Tudom, hogy elég megosztó ez az egyszerre matt és metál finish, de a 8 szín közül igazán csak kettőnek van ultra fémes hatása (a képen balról az első kettő), a többi színnek inkább csak egy minimális, ám csodaszép gyöngyházas hatása van. A 6 szín textúrája nagyjából megegyezik, nem csíkoznak, jól fednek - egyedül a korallszínnél volt szükség 2-3 réteges építgetésre. Az illatuk nagyon hasonló az eredeti Amore Matte-okéhoz, talán egy picit még intenzívebb - rumos-vaníliás sütis.


Az applikátor klasszikus szivacsos, a rúzsok sűrű, mousse-s formulája miatt szépen ki lehet velük alakítani az ajkak formáját, kontúrceruza sem szükséges hozzájuk. A folyékony rúzsoktól megszokott tartósságot hozzák, enni-inni is simán lehet velük, egyedül az olajos ételek oldják a színt. Szerencsére egyenletesen kopnak, nem kell attól félni, hogy darabokban jön le a festék vagy ilyesmi. Jól bírják az újrarúzsozást is, a rétegek nem mutatnak csúnyán színfrissítés után sem.

Nézzük meg a színeket közelebbről: a Chromatic Addict az egyik kedvencem, nagyon különleges, szinte folyékony fém hatását kelti az ajkakon, én imádom, habár önmagában egy picit sápaszt. Éppen ezért kombinálni szoktam más színekkel, a Mattarialistic-el például gyönyörűen mutat csak az ajkak közepére felütögetve majd egy ajakecsettel összemosva, de egy sötétebb nude ajakceruzával aládolgozva is istenien mutat. A másik igazán fémes árnyalat a Mattarialistic, ez is egy igazi durvulós szín, amit inkább őszre-télre tudok elképzelni magamon, de kreol bőrhöz most nyáron is nagyon jól mutat, nekem olyan '90-es évek J.Lo feelingem lesz tőle. A Matte About you egy vibráló nrancsos korallszín, ennek az egy színnek volt picit problémásabb a felvitele de az építgetés után ezzel is csíkmentes, egységes fedés érhető el. A Cinemattic Kiss volt az a szín, ami a legkevésbé hozott lázba, ehhez képest talán őt használtam legtöbbet, hétköznapokra szuper. A Mattely In Love egyszerűen gyönyörű, karácsonyra is tökéletes lesz, de igazából az év minden napján el tudom képzelni ezt a gyönyörű hideg vöröset. Az Automattic Touch egy közepesen sötét fukszia, nyárra ez is szuperül mutat és szerintem mindenkinek jól áll! :) Én egyszerűen imádom őket egytől-egyig, az utóbbi hetekben ritkán volt olyan nap, hogy egy színtse használtam volna közülük. :)

Élesben:


Színminták:



3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek, hasznos bejegyzés. :) nekem a Cinemattic kiss és a Mattarialistic a befutó <3

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Szóval újra, nagyon tetszik ez az egész kollekció, egyelőre az 1,2, és a 6 lett az enyém. A 3, 4 tetszene még nagyon de azoktól félek, több helyen olvastam, hogy foltosan fed, meg félek hogy túl élénk, vagy világos lenne rajtam :))

    ReplyDelete