L'oreal Summer Glam kollekció

Megtaláltam az idei nyár kedvenc drogériás kollekcióját: a L'oreal Summer Glam Collection egy színes szemhéjpúderpalettából, egy rúzspalettából és egy bronzos GG krémből áll. A kampány arca Jennifer Lopez, aki egy igazi trópusi naplemente hangulatú fotón pózol: a termékek csomagolása és a bennük található színek is a nyári naplementét idézik, egyszerűen gyönyörűek!


A La Palette Glam névre keresztelt paletta 10 nagyon színes, a csomagolással harmonizáló nyári árnyalatot vonultat fel: nyáron szerintem akár nappalra is belefér 1-1 színes smink, estére pedig szinte kötelező. :)
Gondolom nem lepődtök meg azon, hogy a rúzs paletta lett a kedvencem a kollekcióból. :) Gyönyörű élénk színek vannak benne, már el is képzeltem, hogy milyen szuper ombre ajakfestéseket lehetne belőle készíteni. Múlt héten Bécsben jártunk és a dm-ben láttam a nude és piros rúzspalettát, de ez még ott sem volt kitéve.
A kollekció utolsó darabja a Glam Bronze 5 az 1-ben GG krém - igen, jól olvastátok, nem csupán BB vagy CC, hanem már a GG-nél tartunk. :) Többek között bronzos hatást ígér, de gyanítom, hogy ezt inkább a kreol bőrűek fogják szeretni, nekem biztos, hogy túl sötét lenne.


Nem tudom, hogy az itthoni drogéirákban elérhetőek lesznek-e a termékek (frissítem majd a bejegyzést, ha megtudok valamit), de az Iparfümérián már mindhárom termék kapható. :)

0 megjegyzés:

Post a Comment