Nyár az Avon-nál


Az utóbbi időben nagyon jó kis termékeket próbáltam ki az Avon-tól, ma ezeket szeretném megmutatni nektek is. Lesz szó körömlakkokról, arcápoló temékekről és persze sminkekről is. Ha kíváncsiak vagytok rájuk akkor olvassatok tovább! :)


Nyáron nagyon szeretek krémes állagú pirosítókat használni, nagyon kellemes hatást keltenek ahogy szinte beleolvadnak a bőrömbe, sokkal természetesebb lesz velük a smink. Ezt a kis pirosítóstiftet is nagyon megszerettem, egy duofibre ecsettel szoktam felvinni a legszebb eredményért - nem lehet vele túlzásba esni, úgyhogy kezdőknek is bátran ajánlom. Ha csak néhány órára teszem fel akkor nem is szoktam púderrel fixálni, így gyönyörű természetes bőrfénye van, de ha azt szeretném, hogy egész nap a helyén maradjon akkor nem árt egy áttetsző púderrel fixálni. Korábban próbáltam már hasonló terméket a Nars márkától és megkockáztatom, hogy minőségben az Avon is ugyanott van.. Ez egyébként a Blushing Coral árnyalat, ezenkívül egy bronzer verzió is kapható, ezt is be szeretném majd szerezni nyárra.


Nyáron természetesen a fényes rúzsok sem maradhatnak el, a Glow termékcsaládban 4 szín közül válogathatunk idén: egy pink, egy nude és egy korall - én az utóbbi kettőt próbáltam. A Caribbean Coral egy pirosas korallszín enyhe ezüstös fénnyel, a Nude Sand pedig egy barnás nude árnyalat - mindkettő istenien muat bronzos sminkekkel. A rúzsokról elmondható, hogy kényelmes viselni őket, egyáltalán nem szárítanak, igazi könnyű formulájú nyári rúzsok. Jól pigmentáltak de 2-3 réteg kell belőlük a teljes fedés eléréséig. Az pedig csak a ráadás, hogy SPF15-tel védenek a káros napsugarak ellen, amiért hatalmas plusz pont jár az Avon-nak.

És egy smink, ahol a Glow pirosítót és a Nude Sand rúzst is láthatjátok:

Ultra Glazewear Duo Reflect szájfények


4 új árnyalatban jelentek meg az Ultra Glazewear szájfények idén nyáron, az új árnyalatok különlegessége a duochrome hatás. A Pink Petal árnyaltot és Rose Reflectiont próbáltam ki a 4 új szín közül: a Pink Petal áttetsző alapjában gyönyörűen szikráznak a narancsos-vöröses minicsillámok, gyönyörűen mutat az ajkakon! A Rose Reflectiont pedig úgy képzeljétek el mintha a Nars Orgasm pirosítóját öntötték volna szájfény formába, a barackos rózsaszín alapszínben arany mikrocsillámok kerültek, egyszerűen álomszép. Az ajkakon mondjuk inkább csak a fénye érvesenyül, érdemes egy hasonló színű rúzs felett viselni, hogy valóban a tubusban látható színt kapjuk. Ők is 15-ös fényvédőfaktort tartalmaznak, úgyhogy nyáron is bátran használhatjuk őket. :)


Az illatuk egyébként engem a MAC rúzsok édeskés illatára emlékeztet, nagyon kellemes. A formulájuk közepesen ragacsos, sőt talán inkább krémesnek mondanám őket, abszolút nem kényelmetlen viselni őket.


Színminták:


Miracle Glow Ultrakönnyű arcolaj


Télen-nyáron imádom az arcáoló olajokat, hidegebb időben önmagukban is használom őket, nyáron viszont inkább egy könnyű hidratálókrémbe vagy aloe vera gélbe szeretek 2-3 cseppet keverni és így viszem fel esténként az arcomra. A Miracle Glow E-vitamint és 5 értékes növényi olajat tartalmaz:

  • babassuolaj - segít a kollagéntermelésben
  • maracujaolaj - segít az elasztántermelésben
  • zöldkávéolaj - hidratálja bőrödet
  • lenmagolaj - erősíti a bőr védőrétegét
  • olívaolaj 

Nagyon könnyed formulája van, tényleg pillanatok alatt beszívódik a bőrbe. Parabén-, ftalát- és színezékmentes. Illatanyag került bele, de nagyon enyhe, kellemes illata van, nálam nem okozott irritációt. Egyébként arra is szuper, hogy egy nedves beauty blenderre cseppentve összedolgozzuk vele az alapozót és a krémes kontúrt - bár ezt inkább csak száraz bőrűeknek ajánlom. :)

Little Lace Dress EDP


Meglepetésként érkezett néhány hete a Little Lace Dress illat, ami azóta az egyik kedvenc hétköznapi illatommá nőtte ki magát. Bár az illatjegyek alapján nem gondoltam volna, hogy tetszeni fog, együtt valahogy mégis működnek. Kifújáskor egyértelműen a mandarin dominál rajtam, majd néhány perc múlva egy édeskés, vanílilás illattá szelídül ami egészen végig megmarad de az idő múlásával megérkezik mellé a pacsuli is. A mandarin miatt mindenképpen tavasz-nyári illat nálam, és inkább nappali mint esti, bár ez egyéni ízlés kérdése. A tartóssága inkább csak közepes, egy hosszabb napon nem árt magunkkal vinni - online kapható belőle 10ml-es mini verzió is egyébként ami kipróbálásra és utazásra is szuper.

ILLATKATEGÓRIA:
  • virágos-orientális

FŐBB ILLATJEGYEI:
  • szicíliai mandarin
  • fekete írisz
  • pacsuli

Gel Shine körömlakkok


Előzör az Avon májusi bloggertalálkozóján próbáltam ezeket a lakkokat, ahol lehetőségünk volt egy manikűrt elkészíttetni profi körmösök segítségével. Már akkor is le voltam nyűgözve: az új lakkok hipergyorsan száradnak, 1 rétegben is szuperül fednek és a fedőlakktól tényleg a gél lakkokra emlékeztető fényt kapnak. Én már a régi Gel Finish körömlakkokat is nagyon szerettem, de a Gel Shine-al még jobb lakkokat kapunk: szerintem főleg a lakkok fedése javult, (a régebbi lakkoknál még 2-3 rétegre volt szükség), illetve az új fedőlakkal a fényük is sokkal intenzívebb lett! Hamarosan manikűr formájában is megmutatom a színeket. Balról jobbra a színek: Mint To Be, Rainwashed, Orange You Crazy.

1 megjegyzés:

  1. Az Avonos pirosító stift nekem is megvan, de sajnos sem púderrel fixálva, sem pedig anélkül nem tartós rajtam. Egy-két óra múlva már nem is látom. De még nem találtam olyan pirosítót, ami egész nap kitartott volna, vagy legalább 8 órát. Mindig újra kell igazítanom.

    ReplyDelete