SMINK - Telepathy


Rég volt smink a blogon, pedig Instagramon heti több alkalommal is posztolom az aktuális sminkem, viszont tudom, hogy nem mindenkinek van Instája, úgyhogy ezentúl itt is megjelennek majd egy bejegyzés keretin belül, terméklistával együtt. Ezt a sminket múlt héten viseltem, amikor délután a városban mászkáltam, este pedig a májusi MAC Preview Party-ra mentünk egy sminkes barátommal - egy kicsit több időm volt pepecselni, így tusvonal is készült. A szemhangsúlyos look középpontjában a Colourpop Telepathy szemhéjfesték áll, imádom ezt a vibráló zöldes sárgát, minden tekintetet magára vonz. Nektek hogy tetszik? :)



Terméklista:

Arc: 

Lioele Dollish Cera-V CC krém
NYX Cosmetics HD púder
Alverde Baked pirosító #20 Morgenrote
The Balm Bahama Mama bronzer 

Szem: 

ColourPop Supershock szemhéjpúder #Telepathy (mozgó szemhéj)
Astor Eye Artist paletta #Cosy Nude (mélyítővonal)
L'Oréal Paris Superliner tus
Maybelline Push Up Drama szempillaspirál
NYX Brow set #Taupe/Ash Catrice Eyebrow gel

Ajkak: 

Rival de Loop kontúrceruza #06 Rosewood
Colourpop lippiestix #Pinch




5 megjegyzés:

  1. Ezt a színt én is beszereztem, és attól, hogy az arany még az egyik kedvencem. Szupi, szupi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha szereted az ilyesmi színeket akkor nézd meg a MAC Old gold pigmentet, hasonló ehhez, az egyik kedvencem. :)

      Delete
  2. Mindig nézem instán, hogy basszus Fruzsinak már megint szuper a sminkje, de ezt most lehet én is elkészítem. Nagyon jól áll egyébként.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, de aranyos vagy, köszönöm szépen! :) Ha elkészíted akkor mindenképp mutass róla képet!

      Delete
  3. ÜDVÖZÜLÉS
    Én pénzember vagyok hajlandó kamatozású hitelek 2% havonta, a 3000 € 10.000.000 €, mint a hitel ajánlatot, én akkor készen áll minden kategóriákba tartozó személyek , cégek, mindenféle üzleti szervezetek, magánszemélyek és az ingatlan befektetok, adok hitelt nagyon olcsó és mérsékelt árakkal. Akkor keressen meg ma, ha érdekelt abban, hogy ez a kölcsön, forduljon hozzám több információt a hitel folyamat, folyamat, mint a hitelfeltételek között, és kérjük, jelezze a hitelkérelmek a pontos összeget, amit szeretne, és a futamido.

    KAPCSOLAT: leonorcastro605@outlook.com
    KAPCSOLAT: leonorcastro605@outlook.com

    ReplyDelete