NYX HD púder & Proof it! szemhéjalapozó


Ma két NYX termék tesztjével jelentkezem, a HD púder és a Proof It! szemhéjalapozó a sminkrutinom állandó részei néhány hete és ezzel azt hiszem el is árultam, hogy mindkét terméket csak ajánlani tudom. :) Általánosságban nagyon szeretem az ilyen transzparens púdereket, mert szépen kiegyenlítik a bőrfelszínt, feltöltik a pórusokat és fixálják a sminket, könnyebb eldolgozni a kontúrt/bronzert/pirosítót a bőrön ha egy ilyen púderrel elvettük az alapozó ragacsosságát. A pan-ben fehérnek tűnik a púder, a bőrön viszont már csak egy enyhe fehéres réteget hagy ami pár perc alatt eltűnik - el tudom képzelni, hogy esetleg sötétebb bőrön zavaró lehet, de szerintem egy sminkfixáló spray-vel megszüntethető a probléma. 


Nekem száraz bőröm van, így nem szeretem ha egy púder túl mattá teszi a bőröm, hiszen a mattíó púderek általában szárítanak. Ennél a púdernél ilyet szerencsére nem tapasztaltam, a száraz részeket sem emelte ki, úgyhogy száraz bőrre is bátran merem ajánlani.


Egyszerre olajos és rejtett a szemhéjam, úgyhogy szemhéjalapozó nélkül sosem indulok el itthonról, évek óta szemhéjalappal kezdem a sminkelést, jó párat kipróbáltam már az olcsótól a high end termékekig. Nekem nem az a fontos egy ilyen terméknél, hogy élénkebbé tegye a színeket, hanem hogy ott tartsa őket a nap végéig anélkül, hogy becsíkozódna a szemhéjpúder. A Proof it! egyébként mindkét funkciójában jól teljesít, olyan 8-10 órát bír ki rajtam tökéletesen a szemsmink, amivel én már meg vagyok elégedve (a teljesítménye vetekedik a The Balm Put a Lid on it szemhéjalapéval.). A szemhéjon száradáskor teljesen átlátszóvá válik a bázis és egy picit ragacsos marad, így segítve a festékek megtapadását. Jobban örülnék neki, ha púderesre száradna mert úgy nekem könnyebb elsatíozni a szemhéjpúdereket de gyorsan átfutok a szemhéjamon egy kis púderrel és úgy már minden tökéletes. :)


Nagyon szimpatikus, hogy az összes eddig próbált NYX terméknek nagyon szépek voltak az összetevői, nem tartalmaznak se alkoholt-, se illatanyagot és parabéneket sem, ez nálam hatalmas plusz pont.


Egyébként a napokban indult a regisztráció a NYX Face Awards-ra, ahol szuper nyeremények várnak rátok, többek között egy Los angelesi út és sok-sok NYX termék. Itt olvashattok bővebben a versenyről és regisztrálni is a honlapon tudtok egy sminkvideó feltöltésével. Hajrá! :)


1 megjegyzés:

  1. No, ezt a púdert megnézem majd magamnak, mert tényleg nehéz olyat találni, amelyik nem mattít túl, bár a Catrice All Matte Plusszal egészen jóban vagyunk. Szemhéjalapozóból nagy kedvenc volt a NYX HD, igazából még jobban is teljesített mint a misztikummal övezett UD Primer Potion. Most Color Tattoo-kkal oldom meg a problémát, és annyira tartósak velük a szemsminkek, hogy érzésem szerint ez hosszú szerelem lesz :-)

    ReplyDelete