Lancome Juicy Shaker - Cherry Symphony


Ritkán szoktam high-end dolgokat vásárolni (a MAC kivétel :), de amikor megláttam az első videókat a Lancome új ajakkencéjéről a Juicy Shaker-ről, tudtam, hogy kell nekem. A Marriounad-ban ráadásul áprilisban 30%-os kedvezménnyel volt kapható az összes rúzs és szájfény, így már az ára sem volt vészes.


De mi is az a Juicy Shaker? Egy kétfázisú, színezett ajakápolóolajról van szó, amit használat előtt fel kell rázni mint egy shakert amikor koktélt készítesz - innen az elnevezés. Van benne egy kis fémgolyó ami teljesen olyan hangot ad mint amilyet a jég a koktélkeverésnél.



Láttam a swatch képeken, hogy a pigmentáltságuk nem annyira erős mint ahogy az az üvegben kinéz, úgyhogy tudtam, hogy élénkebb színt fogok választani. A kezemen kipróbálva őket a Cherry Symphony árnyalat tetszett legjobban, ami egy kellemes, rózsaszínes piros szín, engem a málnaszörp színére emlékeztet. A mű csereszenyeillatért nem vagyok oda, de ez egészen finomra sikerült, mintha egy kis vaníliát is éreznék benne - egyébként csak felvitelkor érezni, utána elillan. Használat előtt mindig fel kell rázni, mert az olajos réteg különválik a színtől.


Furcsa kis szivacsos applikátora van, a rázás során ennek a végére kerül a festékből egy kis nyíláson át és így tudjuk felvinni az ajkakra - azért mondom, hogy furcsa mert nagyon puha, ruganyos anyagból készült és jobbra-balra hajlik felvitel közben . A szín már egy rétegnél is szépen látható, de tetszés szerint építhető. Az olajos érzés kb. fél óra alatt eltűnik, beszívja a bőr, de a szín sokkal tovább megmarad. Száraz ajkakra is nagyon jó választás, nem emeli ki a száraz részeket, sőt szuperül hidratál.


Színminta:
 
Az összetevőlistában egyébként 8. helyen szerepel a denaturált alkohol, ami határeset, de már elfogadható, emellett pedig barackmagolaj, édesmandula olaj és rózsaolaj ápolja az ajkakat. Parabénmentes. Külföldön 20 árnyalat létezik belőle én itthon 7-t láttam, de lehet, hogy a Douglasben vagy a Müllerben több is elérhető.

Nem mondom, hogy ez egy must-have termék, de szerintem nagyon jópofa újdonság és ilyet én még nem láttam a piacon. Örülök, hogy megvettem, mert mindig jó kedvem lesz tőle amikor használom és a minőségre is nagyon jó.

4 megjegyzés: