Áprilisi kedvencek + VIDEÓ


Az áprilisi kedvenceimet ezúttal videó formában is megnézhetitek - terveim szerint ezentúl a havi kedvenceimről videót is fogok csinálni, illetve más sminkes és teszt témájú videókkal is fogok jelentkezni időnként. Remélem hogy szívesen nézitek majd ezeket, de ha valaki szívesebben olvasna inkább akkor a videó után írásos formában is megtaláljátok az áprilisi kedvenceimet.



A NYX HD púderét használtam minden nap az elmúlt hetekben, nagyon szeretem az ilyen transzparens fixáló púdereket, mert jól rögzítik a sminket, kiegyenlítik a bőrfelszínt és szépen el lehet rajtuk dolgozni a pirosítót, bronzosítót - ez a NYX púder is ilyen, ráadásul nem is szárít és az összetevői is nagyon szépek mint az összes eddig próbált NYX terméknek, úgyhogy szuper! :)


Kontúrozásra 2 terméket használtam akár együtt, akár külön-külön: a Maybelline Master Contour-V stiftet és a The Balm Bahama Mama bronzosítót. Azt szeretem bennük, hogy egyáltalán nem narancsosak, így világos bőrön is szépen lehet dolgozni velük, ezen kívül pedig tartósak, jól eldolgohatóak és nem foltosak.


A MAC áprilisi limitált kiadásában volt kapható az Otherearthly Mineralize Skinfinish, ami tulajdonképpen egy 4 az 1-ben termék, mert a színei egyben és külön-külön is használhatóak: van benne egy ezüst highlighter, egy rózsás pirosító és egy fényes bronzer, összekeverve pedig egy bronzons rózsás színt kapunk - legtöbbször így szoktam használni egyébként. Mint minden MSF ez is csodaszép, szinte vizes fényt ad a bőrnek és a minősége is nagyon jó, nekem talán a kedvenc MAC termékeim a Skinfinish-ek, főleg a limitált darabokat szeretem gyűjtögetni. :)


A szemsminkemet sokszor ellustultam az utóbbi időben, ilyenkor a jól bevált krémes szemhéjfestékekhez nyúltam, abból is hármat váltogattam: a Maybelline Color Tattoo Pink Gold árnyalata egy gyönyörű világos rózsaszín ezüst fénnyel. Sajnos rajtam önmagában nem tartós, úgyhogy vagy fixálni szoktam hasonló színű szemhéjpúderrel vagy aláteszek egy szemhéjalapozót és így már kibír egy egész napot. A Colourpop Mixed Tape árnyalata egy csodaszép szürkés lila hideg fénnyel, szerintem nagyon különleges szín ami barna szemhez (id) szuperül áll. Kb. 6-8 órát bír önmagában, ha ennél hosszabb napom lesz akkor alá szoktam alapozni.


A harmadik pedig a Bobbi Brown Long-Wear Cream Shadow Stone árnyalata, ami egy hideg tónusú középbarna. Na ez lerobbanthatatlan, reggeltől estig tökéletesen tart akár önmagában, akár pedig szemhjéjalapként. Ez esetben igaz, hogy megéri egy picit többet kiadni valamiért a jobb minőségért cserébe, főleg olajos/rejtett szemhéjúaknak nagyon tudom ajánlani ezt a terméket.


Ajaktermékek közül két nude színt mutatok most nektek, a Kat von D Lolita II árnyalata nagyon jól illik a tavaszi, kicsit bronzosabb sminkekhez, a formula pedig az egyik legjobb amivel valaha találkozam: nem szárít, tartós és nagyon pigmentált. Ha lehetőségetek van beszerezni 1-2 színt, akkor ne hagyjátok ki! A másik kedvencem a MAC Kinda Sexy, ami egy tökéletes barackos nude szín akár világos bőrűek számára is hiszen nem sápaszt. A formula krémesen matt, emiatt nem szárít és a tartóssága is szuper.


Az AVON Dreams illatáról azt írtam pár hete, hogy csalódtam benne, hiszen a várt rózsaillat elmaradt. Viszont akkor odaadtam anyukámnak, akin valami annyira fantasztikus volt ez az illat, hogy azóta én is nagyon sokat használtam és már imádom. Tény, hogy egy megosztó illat, Krémmánián is elég vegyesek a vélemények róla, úgyhogy mindenképpen próbáljátok ki vásárlás előtt, de nekem most ez az egyik kedvenc nappali illatom.


Végül pedig egy sminkeltávolító kendő: a Garnier micellás vízzel átitatott kendőiből már elhasználtam egy csomagot, és nagyon-nagyon megszerettem. Eddig a MAC termékén kívül nem találkoztam olyan kendővel ami minden sminket levitt volna és nekem az is nagyon fontos, hogy ne irritálja az érzékeny bőröm, ne szárítson és ne kelljen belőle kettőnél többet használni egy alkalommal. A Garnier ezt mind tudja, ráadásul az ára is elég baráti, szóval a klasszikus micellás víz mellett egy újabb szuper termékkel jött ki a márka, én már eldönöttem, hogy a júliusi nyaralásra biztos ezt viszem magammal.



2 megjegyzés:

  1. Régóta keresek olyan kontúr terméket ami nem lesz foltos egy idő után, mert amit most használok Catrice az szép de nap végére nagyon foltos lesz..:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lehet, hogy egy krémes termék nem foltosodna, pláne ha egy por állagú bronzosítóval is fixálod. A Catrice-től a krémes kontúrpalettát használod? :)

      Delete