Szerzemények az USA-ból


Instagrammon már mutattam, hogynemrég sikerült néhány itthon nem kapható különlegességet beszereznem, ezekről hoztam most egy bővebb beszámolót és sok-sok képet.


A Benefit Real Cheeky Party pirosítópaletta a 2015-ös holiday kollekció része volt és már akkor is kinéztem magamnak: a csomagolás is szuper jópofára sikerült, és emelett csupa olyan terméket válogattak bele amiket régóta ki szerettem volna próbálni. A márka népszerű pirosítói - Dandelion, Rockateur, Sugarbomb, Coralista -, a Hoola bronzosító, a Watt's Up highlighter és a They're Real szempillaspirál, illetve zselés tus találhatóak a szettben. A pirosítók és bronzosítók minősége kifogástalan, jól pigmentáltak, könnyű őket szépen eloszlatni és tartósak, tényleg kívánni sem lehetne jobbat - talán csak azt, hogy illatmentesek legyenek mert elég erős parfümös illatuk van, ami felvitel után már nem érezhető, de szerintem felesleges az illatanyag az ilyen termékekbe (is). A Hoola bronzosítót egyébként az egyik legjobb bronzernek mondják világos bőrre, tényleg egész jó, bár egy icipicit lehetne kevésbé narancsos. A Watt's Up highlighternek már csak olyan 7 pontot adnék a 10-ből, jócskán építgetni kell ahhoz, hogy intenzív fénye legyen és az állaga is furán viaszos. Jó-jó, de biztos nem venném meg belőle a teljes kiszerelést.

A They're Real szempillaspiráltól elég sokat vártam, de a wow hatás egyelőre elmarad: lehet, hogy csak kell egy pár hét a festéknek, hogy kellően besűrűsödjön mert egyelőre elég híg, így pedig nem lehet vele szép, dús pillákat építeni. Nem pontozom még le, majd pár hét múlva frissítem a véleményem. Ugyanezen a néven fut egy fura tubusos (?) zselés tus is, amit ilyen kiszerelésben eddig én más márkánál még nem láttam. A tus ferde, gumis hegyén van egy kis nyílás ahol csavarás hatására kibukkan a zselés anyag és így kell felvinni a szempillatőbe. Sajnos vékony farkincát ezzel nem lehet rajzolni és a szempillatőben is nehézkes vele dolgozni, úgyhogy ez biztos nem lesz a kedvencem. Összességében a pirosítók és púderek miatt éri meg ez a paletta szerintem, illetve a highlighter és a szempillaspirál is még abszolút használható, de a tus nálam elvérzett. Benefit termékeket egyébként hozzánk is lehet rendelni az Iparfümériáról, limitált termékeket én még nem láttam a kínálatban de elég sok jópofa szett kapható.


Colourpop

A Colourpop-tól most csak 4 terméket rendeltem, a tavaszi kollekcióból a Flower Shop szemhéjpúderbe az első szíminták alapján belszerettem és jelentem: fantasztikus! Igazi sellőszín, szuper pigmentáltság és gyönyörű duochrome fény jellemzi. Már sminket is mutattam vele Instán:


Ajakra való termékek


A márka matt folyékony rúzsaitól nem voltam elájulva, így amikor kijöttek egy szatén verizióval kezdtem reményekedni, hogy javították a mattok hibáit. Szerencsére így is lett, ezeket sokkal de sokkal kényelmesebb viselni, nem szárítanak, jobb az állaguk és ez nem ment a tartósság rovására sem: ugyan nem száradnak teljesen mattra, ha hozzáérek az ajkaimhoz akkor nyomot hagynak, de a színek intenzitásából nem veszítenek. Nagyon érdekes formula, ilyenhez még nem volt szerencsém eddig. Első körben két nude színt választottam, a Magic Wand-ot és az Echo Park-ot - a fenti sminknél ez utóbbi van rajtam.


Színminták:


A tavaszi kollekció matt nude lippiestix-ét is megrendeltem, a Hype Girl árnylat kicsit csalódás mert a szín 100%-ban megegyezik a Button lippiestix-el, ami nekem már megvan (lásd a lenti színmintákat). Ennek ellenére nagyon szép szín, jó a minősége és nem szárít, csak nem szimpatikus, hogy ugyanazt a színt többször is kiadják mert spórolhattam volna $5-t. Egyébként a Button elvileg satin, a Hype Girl pedig matte finishű, de ez az ajkakon már elenyésző különbség.


Színminták:


2 megjegyzés:

  1. Fruzsi te hallottál róla, hogy a colourpop szállítani akar ide hozzánk is termékeket? Valahol olvastam úgy emlékeztem nálad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. igen, talán a twitterjükön olvastam, hogy idén bevezetik a worldwide shippinget:)

      Delete