Eucerin Sun színezett CC krém FF50+

 
Bár az év minden napján ajánlott fényvédőt használni, a nyár közeledtével még nagyobb hangsúlyt kap a káros napsugarak elleni védekezés, így ilyenkor jó néhány újdonság kerül a boltok polcaira. A mai bejegyzésben az Eucerin új, színezett CC krémjéről olvashattok, mely amellett hogy széles faktorú védelmet biztosít, színezett hidratálólént a bőrszínt is egységesíti.



Amit a márka ígér:

Eucerin® Sun színezett napozó krém arcra FF50+ Ásványi színpigmentekben gazdag összetétele természetes napbarnított külsőt, egységes arcszínt és matt külsőt eredményez. Speciálisan az érzékeny arcbőr igényeire lett kifejlesztve, akár lézeres és hámlasztó kezelés után is alkalmazható. Segít megelőzni a napsugárzás okozta hiperpigmentációt és a bőr idő előtti öregedését. 


▼ Véd a napégéstől és a napsugárzás okozta bőrkárosodástól 
▼ Magas, 50+ faktoros fényvédelem 
▼ Egységes, természetes napbarnított arcszínt eredményez 
▼ Matt arcbőrt eredményez 
▼ Érzékeny bőrre kifejlesztetve 
▼ Segít megelőzni a napsugárzás okozta hiperpigmentációt 
▼ Küzd a bőr idő előtti öregedésével 
▼ Ideális sminkalap, könnyed textúrája azonnal beszívódik 
▼ Illatanyag- és parabenmentes 

50ml, ajánlott fogyasztói ár: 4.290 Ft 


A krém pumpás tubusban érkezik, én ezt a kiszerelést szeretem legjobban hiszen nem éri levegő a krémet így nem bomlanak le a hasznos összetevők, illetve nem kell kézzel belenyúlnunk így abszolút higiénikus is. Amikor először próbáltam ki a krémet kicsit megijedtem mert nagyon sötétnek tűnt, de felkenve egész jól egybeolvad a bőszínemmel, pláne ha a nyakamra is kenek belőle. Akinek nagyon-nagyon világos bőre van annak önmagában lehet, hogy túl sötét lesz de egyébként abszolút működőképes rajtam is, ha használok felette alapozót ami megyegyezik a bőrszínemmel.
Matt finisht ígér, amit teljesít is, de anélkül hogy szárítana, szerencsére az én száraz bőrömön sem kényelmetlen. 1-2 perc alatt teljesen beszívódik, utána sminkelni is nagyon jól lehet rá, a smink tartósságát nem befolyásolja. A fényvédelemről kémiai fényvédőkkel gondoskodik, a glicerin és a hialuronsav hidratálja a bőrt és gyulladáscsökkentő édesgyökérkivonatot is tartalmaz, de sajnos a denaturált alkohol is ott figyel az összetevőlista 5.helyén, ami irritálhatja a bőrt. Parabén- és illatanyagmentes. Összességében szerintem ez egy nagyon kellemes színezett fényvédő, alapvetően szép összetevőkkel, ha az alkoholt kihagyták volna belőle akkor tökéletes lenne.

Színminta:


2 megjegyzés:

  1. Én a Joy napokon szereztem be a márka 50 faktoros fényvédőjét mattító változatban. Nagyon tetszik a kiszerelése, könnyen felszívódó géles állaga van, kedvezménnyel nekem megérte a beszerzése. Remélem a nyári melegben nem lesz diszkógömb a fejem. Nagyon örülnék a CC krémnek is amit kipróbáltál, de tudom hogy nem elég világos a bőrömhöz :D

    ReplyDelete
  2. Én a Joy napokon szereztem be a márka 50 faktoros fényvédőjét mattító változatban. Nagyon tetszik a kiszerelése, könnyen felszívódó géles állaga van, kedvezménnyel nekem megérte a beszerzése. Remélem a nyári melegben nem lesz diszkógömb a fejem. Nagyon örülnék a CC krémnek is amit kipróbáltál, de tudom hogy nem elég világos a bőrömhöz :D

    ReplyDelete