Maybelline The Blushed Nudes paletta


Ma a Maybelline második, nálunk is kapható palettájáról olvashattok nálam. Előre lelövöm a poént, én már az eredeti Nudes palettát is szerettem, ezt viszont egyenes imádom! Már rögtön a csomagolásával megfogott, nagyon elegáns rózsaarany borítást kapott - a tok masszív, jól záródik, egyáltalán nem kelt olcsó hatást. A palettát kinyitva egy kétvégű ecset-applikátort találunk benne, ami inkább csak vészhelyzet esetére jó.


A festékek kialakításán változtattak, itt sokkal közelebb vannak egymáshoz a színek és a pan-eket sem süllyesztették mélyre - így sokkal inkább érvényesülnek a színek egymás mellett, szinte egybeolvadnak. A festékek minősége sokat javult a The Nudes-hoz képest, ott a világosabb színek voltak problémásak itt viszont már teljesen jól lehet velük dolgozni, szépen pigmentáltak. A legtöbb festék nagyon porzik egyébként, emiatt jól lehet őket satírozni de érdemes az ecsetet leütögetni felvitel előtt, hogy a felesleg ne hulljon a szemünk alá.

Matt, selyemfényű és csillogós színeket is találunk a palettában, és - közhely- de a legvisszafogottabb nappali sminktől kezdve a romantikus, babás sminken át a vadabb füstösig tényleg  bármilyen sminket készíthetünk vele. Az én kedvenceim az első sor 2. és 5. színe és a második sor 3. és 5. színe. Az egész paletta egyébként az Urban Decay Naked 3 színvilágára hajaz, sok árnyalat egészen hasonló, persze a Maybelline kb. ötödébe kerül és itthon is könnyen elérhető bármelyik drogériában.

Színminták:

 
Két Color Tattoo krémes szemfestéket ajánl a márka a palettához, a Pink Gold és az Eternal Gold is szuper alapok a színeknek - nekem a Pink Gold nagy kedvencem lett egyébként, önmagában is sokat használtam egy kis spirállal kiegészítve, de a palettával együtt is nagyon jól működik. Rajtam önmagában sajnos nem elég tartós egyik Color Tattoo sem, muszáj alá a szemhéjpúderalapozó (az olajos rejtett szemhéj átka), de ha púderrel is fixáltam akkor így már kibírt egy egész napot. 


A The Nudes-nál nem mondtam azt, hogy azonnal rohanjatok megvenni, de a Blushes Nudes-nál most igen: tényleg nagyon szuper a paletta és megéri beszerezni, pláne fél áron a közelgő Joy-napokon!

4 megjegyzés:

  1. Tulajdonképpen nem vettem még palettát a Maybelline-től, de nagyon szép ez a paletta.:) Tényleg nagyon gondosan vannak összeválogatva a színek, gondoltak szinte minden helyzetre. Megvan mind a két color tatto is szóval, lehet megnézem az akciók során, remélem nem kapkodják el. Sminket majd láthatunk vele?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2000 Ft.-ért szerintem nagyon megéri, más márkánál egy mono szemhéjpúder többe kerül kb. :) Lehet, hogy lesz vele nemsokára! :)

      Delete
  2. A színmintán valóban nem tűnik rossznak, és többen is azt írták már, hogy mennyire jó ez a paletta, de annyi külföldi vloggernél hallottam, hogy mennyire kaki, hogy nem tennék vele próbát. De örülök, hogy te szereted. :)

    ReplyDelete
  3. Én úgy láttam, hogy a tengerentúlon egy másik verzió kapható, a színek közül is megváltoztattak párat és a paletta kialaításánál is látszik, hogy más, úgyhogy lehet, hogy az európai verzión már javítottak. :) De persze nem akarlak rábeszélni. :)

    ReplyDelete