AVON arcápolási újdonságok


Az elmúlt néhány hónapban két új Avon termékkel is bővült az arcápolási rutinom, egy arclemosótejjel és egy szérummal, a mai bejegyzésben ezeket ismerhetitek meg közelebbről.

"Sminkeltávolítás plusz bőrnyugtatás és táplálás akár egyetlen mozdulattal. A mosódiómag-kivonatban gazdag arctisztító tej kíméletesen és hatékonyan tisztítja a bőrt, eltávolítja a szennyeződéseket és még a vízálló sminket is, anélkül, hogy összezavarná a bőr nedvességrétegét. Ezenfelül nyugtatja és puhábbá varázsolja a bőrt, táplált és regenerált külsőt kölcsönöz."


A NutraEffect Regeneráló arctisztító tej pumpás kiszerelésben érkezik, ami nagyon-nagyon praktikus és nem mellesleg higiénikus is, én imádom az ilyen megoldásokat, látszik, hogy tényleg odafigyeltek minden apróságra a cégnél a termékfejlesztés során. Az arclemosó tej nagyon hatékony és kíméletes módja a smink és szennyeződések eltávolításának, én főleg száraz és érzékeny bőrre ajánlom ezeket a termékeket, amikor egy habzó lemosó túlságosan is szárítaná a bőrt. Nagyon hatékonyan távolítja el a sminket, amikor utána átmentem a bőrömön egy tonikkal átitatott vattapamaccsal már semmilyen sminkmaradékot nem láttam a vattán, míg egy micellás víz után azért szoktam. Szóval nekem bevált ez a sminklemosó, egyedül a szemkörnyékemen nem tudtam alkalmazni, mert ott sajnos csípett, pedig az összetevőlistában nincsenek irritáló anyagok (alkohol-, parabén és illatanyagmentes), úgyhogy nem tudom miért - az ára pedig ahogy azt az Avon termékeknél megszokhattuk igencsak pénztárcakímélő (1299 Ft.)


"Fedezd fel a modern Advanved Boost technológia jótékony hatásait akár már 2 hét után! Az AVON Anew Essential regeneráló szérum használatával rövid időn belül puhábbnak és simábbnak tűnik a bőr. Akár 3 nap után segít javítani a bőr tónusát és ragyogóbbá varázsolja a bőrt. Akár 2 hét után segít csökkenteni a ráncok és a pigmentfoltok külsejét, és feszesebbnek mutatja a bőr külsejét. Akár 2X több regeneráló erő!

  • segít ráerősíteni az arckrémek regeneráló erejére 
  • csökkenti a ráncok megjelenését 
  • feszesebb külsőt kölcsönöz és hidratálja a bőrt 
  • könnyű állagának köszönhetően gyorsan beszívódik"


Az Anew regeneráló szérumot az esti rutinomba iktattam be, a tonik és az arckrém között szoktam felvinni. Nagyon könnyű, zselés állaga van, 1-2 perc alatt beissza a bőröm és utána sokkal könnyebb eloszlatni rajta az arckrémet. Nem ígér teljesíthetetlen dolgokat, így tudja is azt ami a fenti leírásban szerepel: segíti az arckrém munkáját, hidratálja a bőrt és hamar beszívódik. Az összetevőlistát megnézve kiderül, hogy a hidratáló, vízmegkötő összetevők vannak többségben (glicerin, urea, emollientek), de néhány antioxidáns és peptid is helyet kapot benne. Száraz bőrre szuper szerintem, mert ad egy kis extra hidratálást, de én zsíros vagy kombinált bőrre is el tudom képzelni, mert egyáltalán nem nehezíti el a bőrt. Alkohol- és parabénmetes, egy kis illatanyag került bele az INCI közepefelé. Teljes ára 5199 Ft., de most akciós áron 4199 Ft. itt.


2 megjegyzés:

  1. Én valahogy mindig szkeptikusan és kicsit félve fordultam az Avon arcápolóihoz. Nem tudom miért de valahogy nem hiszek bennük 100%-ig. De mégis biztatóan hangzik, hogy minden sminket gond nélkül leszed, viszont én próbálok mindig úgy választani ilyen termékeket, hogy a szememre illetve akörül is tudjam használni.:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is bizalmatlan voltam, főleg hogy 10-15 éve egyszer nagyon csúnya lett az arcbőröm egy Avon krémtől, de szerintem azóta sokat javultak a termékeik, az összetevőkre is jobban odafigyelnek és már ez alapján választok termékeket, tudom, hogy mit kell kerülni (pl. alkohol) és mit szeret a bőröm. :)

      Delete