L'oreal True Match Genius - Alapozó száraz bőrre

Többször írtam már arról, hogy a száraz bőrömre nagyon nehéz jó alapozót találni: a legtöbb csúnyán kiemeli a szárazabb részeket és csak tovább szárítja a bőröm. Emiatt inkább a koreai BB krémeket részesítem előnyben, amik legalább olyan jó fedéssel rendelkeznek mint egy alapozó, ezenkívül hidratálják is a bőrt. A L'oreal True Match alapozót korábban már próbáltam, és nyáron minden további nélkül tudom is használni, mert nem teljesen matt a végeredmény, van egy egészséges bőrfénye. Emiatt bizakodva próbáltam ki a True Match Genius-t, ami egy krém állagú alapozó. Ha kíváncsiak vagytok, hogy hogy teljesített akkor olvassatok tovább!


Először is nézzük, hogy mit ígér az alapozó a márka szerint:

"Új generációs, intelligens alapozó. Egyetlen mozdulattal: 
  • SIMÍT, mint egy báziskrém 
  • EGYSÉGESÍT, mint egy alapozó 
  • SZÉPÍT, mint egy korrektor 
  • MATTÍT, mint egy púder. 

A bőrhibák kevésbé látszódnak. Kitűnő fedés bárhol, bármikor."

A festék egy tetszetős kompatkban érkezik aminek a felét a szivacsos applikátor foglalja el, kicsit csalóka, mert azt hinné az ember, hogy maga az alapozó ilyen nagy - szerintem betehették volna a szivacsot alá is és akkor fele ekkora lenne és utazásnál is kevesebb helyet foglalna el, de így újszerűre sikerült  a csomagolás és megradaja a tekintetet.

Az alapozó nagyon krémes, sűrű, emiatt nagyon pici mennyiség is bőven elég az arcszín egységesítéséhez, én szeretem ha egy erős közepes fedése van az alapozómnak, úgyhogy szoktam kicsit építgetni, de így sem lesz maszkszerű a végeredmény. A bőrhibákra korrektorként is működik, ujjal egy picit beledolgozok egy plusz réteget és már el is fedte őket. Önmagában picit fényes a finishe, én mindig fixálom púderrel - nem a mattíás miatt, hanem egyszerűen azért, mert a púderen sokkal szebben el lehet dolgozni a bronzosítót, pirosítót mint egy krémes alapon. És a - számomra - legfontosabb kérdés: kiemeli-e  a száraz részeket? Szerencsére egyáltalán nem, száraz bőrűek is nyugodtan kipróbálhatják! (Azt azért hozzáteszem, hogy előtte nappalra fényvédőt használok, ami egyben hidratálókrém is, estére pedig a DIY Sminkfrissítő spray-vel szoktam befújni az arcom, szóval alá kell hidratálni.)

Élesben:


Még egy problémám szokott lenni az itthoni alapozóvásárlással: általában a legvilágosabb szín is sötét a bőrömhöz, ami nem szerencsés. A True Match Genius-ból az 1.5N Linen árnyalatot használom, ami a 6 elérhető árnyalat közül a legvilágosabb. Egy picit még ez is sötét nekem, de ha végig eldolgozom a nyakamon akkor már nem üt el a szín. 

Kb. két hetes használat után semmiféle bőrproblémát nem okozott, az összetevői is szépek, nem tartalmaz alkoholt, illatanyagot és parabéneket sem. A bőrt jojobaolajjal és E-vitaminnal ápolja. Én egy szintetikus, lapos tetejű kabukiecsettel vittem fel egyébként, nekem a krémes állagú termékekhez azok váltak be legjobban. Nemrég kaptam egyik barátnőmtől ezt az ovális ecsetet, ezzel is nagyon jól működik, szépen bele lehet dolgozni vele az alapozót a bőrbe .


Nagyon megszerettem a True Match Genius-t, bátran ajánlom mindenkinek aki száraz(abb) bőrrel küzd, és a szép összetevők miatt az érzékeny bőrűek is tehetnek vele egy próbát. Az egyetlen negatívuma a relatíve kis kiszerelés (7g) és a hozzá társuló magas ár, ugyanis a javasolt fogyasztói ára 5499 Ft. Érdemes vele megvárni a tavaszi kuponnapokat, vagy a Rossmann-ban gyakran érvényes 25%-os kedvezményeket kivárni.

1 megjegyzés:

  1. Az ára tényleg horror egy ilyen kis kiszerelésért, de a bolond száraz bőröm miatt tuti benevezek majd rá Glamour napok alkalmával. :) remélem nem lesz nagyon sötét, a fényvédőzés miatt a melegebb hónapokban is hullaszínnel hódítok :D

    ReplyDelete