Matt rúzsok az Avon-tól


Az Avon februári újdonságai közül a matt rúzsok keltették fel leginkább az érdeklődésemet, úgyhogy nagyon örültem amikor lehetőségem volt tesztelni 3 árnyalatot közülük. Nem én választottam a színeket, de az Avon csapata nagyon jól eltalálta az ízlésemet, mindhárom szín nagyon Fruzsis. :) Ha kíváncsiak vagytok, hogy élesben hogy teljesítettek akkor olvassatok tovább!

Néhány szó a csomagolásról: a rúzsok lefóliázva érkeznek, így biztosak lehetünk benne, hogy még senki nem nyitotta ki őket előttünk. A fólia alól előbukkan az elegáns fekete tok, kicsit gumis érzetű a borítás, engem a Nars termékekre emlékeztet. Kellően strapabíró, de ha pl. alapozós vagy krémes ujjal megfogjuk, akkor az meglátszik rajta. A rúzsok tetején egy kis ablakon át is láthatjuk az árnyalatokat és a tokok alján elhelyezett matrica is nagyjából a bennük rejlő árnyalatok színét kapta.



Nézzük, hogy mit ígér a márka a rúzsokról:


"Napjaink szépségtrendjeiben időről-időre nagy hangsúlyt kapnak a matt hatású sminkek. Éppen ezért az AVON egyik legkiemelkedőbb februári újdonsága a matt hatású ajakrúzs, amely tökéletesen matt színt és hidratált érzést kölcsönöz az ajkaknak. A rúzs bársonyos formulájának köszönhetően simán siklik az ajkakon, nem szárítja, hanem sokkal inkább hidratálja azokat. Emellett pedig hosszan tartó matt hatást és erős fedést biztosít. A matt hatású ajakrúzsok 15 mesés árnyalatban érhetőek el, hogy a halványabb és az erősebb árnyalatok szerelmesei is megtalálják a számukra legideálisabbat."


Én a Peach Flatters (élénk korallszín), az Adoring Love (sötétebb pink lilás beütéssel) és a Red Supreme (hideg piros) árnyalatokat teszteltem. Minhárom szín nagyon pigmentált, akár már egy húzással is teljes fedést érhetünk el velük. Ajakceruzát nem feltétlenül kell velük használni, anélkül is szépen ki lehet alakíani az ajak ívét. A rúzsok állaga nagyon krémes, jól kenhetőek, nem darabosak - a krémes állagból adódóan nem 100%-osan matt a finishük, a MAC Retro Matt rúzsokhoz képset fényesebbek egy kicsit. Ha már MAC, akkor a Red Supreme szerintem egészen jó alternatíva lehet a Riri Woo-ra, ha az állaguk nem is, a színük nagyon hasonló és az Avon csak töredékébe kerül, lent majd láthattok összehasonlító képet is. A rúzsoknak édes, gyümölcsös illatuk van, ami felvitel után már nem érződik. Az ajkakat egész napos viselet után sem szárítja (bár én ebben lehet, hogy nem vagyok hiteles forrás, mert a legmattabb rúzsoktól se nagyon szokott kiszáradni a szám), a tartósságuk is egészen jó, persze a zsíros ételeket ezek sem bírják, de elegendő csak egy-egy nagyobb étkezés után igazítani rajutk. Az általam próbált színek minősége nagyon jó, talán a Red Supreme fedése volt egy kicsit áttetszőbb de ez is csak a lip swatch képeket nézegetve tűnt fel.


  
Élesben:



 Swatch-ok:


Színösszehasonlítás: 


A Red Supreme nagyon hasonlít a RiRi Woo-ra, csak egy leheletnyivel sötétebb nála. A Peach Flatters-hez nem találtam 100%-ban hasonlót a kollekciómban, legjobban a Catrice Apricoco hasonlít rá, ami egy limitált kiadás része volt, de nem ajánlanám senkinek, nagyon rossz a minősége. Az Adoring Love az Astor matt rúzsceruza Vivid Divine árnyalatához hasonlít, az Astor talán egy picit világosabb.

Februárban 979 Ft.-os bevezető áron lehet megvásárolni a Matt hatású ajakrúzsokat, ami szerintem nagyon kedvező ár értük, bátran próbáljátok ki őket. :) Elérhetőek 15 árnyalatban, ide kattintva.

0 megjegyzés:

Post a Comment