Februári kedvencek


Januárban kimaradt a havi kedvences bejegyzés, nem használtam túl sok izgalmas terméket, inkább a minimalizmus és a régi, jól bevált termékek jegyében telt a hónap. Februárban viszont sok újdonságot kipróbáltam, amik közül jónéhánynak sikerült belopnia magát a szívembe, róluk olvashattok most.

A highlighterek februárban sem maradtak ki a sminkrutinomból, a Rival de Loop Hollywood Glow highlighterével nagyon intenzív, vizes hatást lehet elérni, a formulája is nagyon jó, szinte krémes. A MAC Lightscapade Mineralize Skin Finish-sel már jóval visszafogottabb az eredmény, éppen ezért szuper a természetes, belülről-jövő-ragyogás eléréséhez. Szépen építhető, 2-3 rétegben már feltünőbb az eredmény, de egy keveset akár egész arcra is felvihetünk belőle, nem fog tőle csillogni az arcunk.

A Kiko Rebel Romantic kollekcióból már mutattam nektek a rúzsokat (itt olvashattok róluk), azóta két pirosítót is beszereztem a kollekcióból, a piszkosrózsaszín Treasure Rose szinte minden sminkhez jól illik és lehetetlen vele elrontani a pirosítást, ráadásul a bouncy formula is nagyon különleges. 


És ha már a pirosítóknál tartunk, nem maradhat ki az Urban Decay x Gwen Stefani pirosítópaletta sem, amit Valentin-napra kaptam a barátomtól (ide kattintva elolvashatjátok a történetet).  Egyszerűen tökéletes ez a paletta, minden megvan benne ami egy szép sminkhez kell: bronzosító, pirosító és highlighter. Gwen-nek is olyan világos bőre van mint nekem, így olyan árnyalatokat válogattak bele a palettába amik nem túlpigmentáltak, nem keltenek bohóchatást még a legvilágosabb bőrön sem. A bronzosítótól féltem egy picit mert inkább meleg tónusú, de szerencsére nem naracssárga, csak egy meleg fényt ad az arcnak - kontúrozáshoz és bronzosításhoz is nagyon jól működik. A pirosítók közül a felső sor középső színe, az Easy a kedvencem, ami a Nars Orgasm (teszt itt) picit sötétebb, rózsaszínesebb változata, gyönyörű szín. A pezsgőszínű Angel highlighter nagyon hasonlít egyébként a Rival de Loop fent mutatott termékéhez, mind állagra, mind pedig színre.

Az arcomra legszívesebben a L'oreal krémes alapozóját, a True Match Genius-t használtam a hónap nagyrészében, itt olvashattok róla bővebben is, azóta is töretlenül használom és imádom. Száraz bőrre szuper!


Természetesen az ajakra való termékek sem maradhatnak ki, bár jóval kevesebb újdonságot tudok felmutatni mint máskor. A Maybelline Baby Lips téli limitált ízét, a Mint Candy-t Ausztriában szereztem be és egy csapásra a kedvenc Baby Lips-em lett. Az isteni mentolos illata mellett a hidratálóhatásával is nagyon meg vagyok elégedve, a cuki design pedig csak hab a tortán.  

Még egy Maybelline termék került a kedvenceim közé, a Color Drama rúzsceruzák Minimalist árnyalata - az ilyen világos rózsaszín árnyalatok távol állnak tőlem, pláne ha ezüstös csillámokkal dúsított rúzsról van szó, valahogy mégis nagyon megkedveltem, szép, természetes hatást lehet vele elérni, de mégis jól kihangsúlyozza az ajkakat. 

Úgy látszik ez a hónap a kivételekről szólt, mert az Avon matt rúzsok Adoring Love árnyalata sem az a szín, amit először kapnék le a polcról, mégis sokat használtam ezt a hidegebb árnyalatú magentát, feldobta a tél utolsó hónapját. (Tesztet ide kattintva olvashattok róla.)

A Rival de Loop szemhéjalapozóját már jó pár hete használom rendszeresen, alacsony ára ellenére nagyon jól működik, ha nem is egész nap, de 8-10 órán át szépen helyén tartja a szemsminket, újravevős! 


Színminták:


Régebben ígértem, hogy minden kedvences bejegyzésbe beválogatok egy parfümöt is - ezzel szépen elmaradtam, de most eszembe jutott és meg is mutatom nektek a legújabb kedvenc, táskába dobós illatomat, a Polka-t. Egy nagyon olcsó parfümről van szó, ez a 10 ml-es kiszerelés 2.5 euroba került a Primark-nál, mégis az egyik legfinomabb illat amit mostanában szagoltam. Kerestem az illatjegyeket a neten, de nem találtam róluk pontos leírást, csak annyit, hogy egy virágos illatkompozícióról van szó, amivel én is egyetértek, de nem olyan édes, szirupos virágillatot képzeljetek el, hanem egy nagyon friss, tavaszeleji virágcsokorét, ami rögtön felébreszti az érzékeket. Ha Primark közelében jártok mindenképpen szagoljátok meg (van teszter is belőle)! Egyébként olvastam, hogy sokan a Marc Jacobs Dot-hoz vagy a Paco Rabanne Lady Million-hoz hasonlítják - nekem a Dot-hoz még nem volt szerencsém, a Lady Millionhoz ellenben igen és szerintem nem hasonlít a két illat, rajtam legalábbis egyáltalán nem.


1 megjegyzés:

  1. Jaj, csodaszép az a pirosító paletta, meg a Kiko pír is. :) A Maybelline ceruzából nekem a nude a kedvencem. ^^

    ReplyDelete