Lush Valentin-nap + NYEREMÉNYJÁTÉK


Még nem is volt időnk elhasználni az utolsó karácsonyi Lush fürdőbombát, már érkeznek is a márka Valentin-napi újdonságai. Vannak minden évben visszatérő termékek, mint a The Kiss szájfény és ajakradír vagy a Prince Charming tusfürdő, de néhány teljesen új termékkel is készültek idén, például a Roses All The Way szappannal. A márka meglepett néhány termékkel az újdonságok közül, úgyhogy most róluk hoztam egy kis beszámolót és egy nyerményjátékkal is készültem.


A kis csomagomban a Roses All The Way szappan, a Prince Charming tusfürdő és a The Kiss ajakradír lapult, utóbbival már tavaly is volt szerencsém találkozni. Alapvetően szeretem a márka ajakradírjait, a csomagolás, az illat, az íz és maga a színes ajakradír nagyon jópofa, és persze működnek is, szépen megszüntetik az ajkak szárazságát - emellett nem gondolom őket must-have termékeknek, hasonló hatást érhetünk el egy kis kristálycukorral vagy egy nedves fogkefével is, de néha szüksége van a lelküknek egy kis luxus kényeztetésre, amire tökéletesek ezek a kis radírok. :)


A Roses All The Way szappan már a megjelenésével kész mindenkit meghódítani, szerintem gyönyörű ez a rózsát és szívet egyszerre formáló megoldás. Az illata - számomra - nem kifejezetten rózsás, annál sokkal savanykásabb, gyümölcsösebb, nem tolakodó. Szerencsére nincs benne SLS, így a szulfátokra érzékenyek (például én is) nyugodtan használhatják, nem okoz irritációt. Emiatt nem habzik annyira mint egy tusfürdő, inkább krémes habja van, de ez a tisztító hatásából nem von le. Kevés is elég belőle, úgyhogy szerintem jó pár hónapig ki fog tartani. Az illata, mint említettem nem tolakodó és fürdés után nem sokáig érzeni a bőrön, a fürdőszobát azonban tartós rózsaillatba vonja.


A Prince Charming tusfürdőt én sajnos nem tudom használni az ekcémám miatt, úgyhogy arra gondoltam, hogy valaki megnyerheti közületek. A játék a blog Facebook oldalán zajlik, ide kattintva tudtok jelentkezni. :)


Az összes Valentin-napi terméket egyébként ide kattintva tudjátok megnézni.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik ez a szappan, nem szeretem a túl erős illatú mosakodószereket. Az ajakradírok közül csak a Popcorn-t próbáltam, de nagyon csajos ez a rózsaszín változat. :) A játékot köszönjük, remélem szerencsém lesz, mert nagyon jól hangzik a tusi illatának leírása, és a One Upon a Time is nagy kedvencem, erről mindig David jutna eszembe. :)

    ReplyDelete