Colourpop Ultra Matte Lips folyékony rúzsok


Régóta adós vagyok a Colourpop Ultra Matte Lips folyékony rúzsok tesztjével hiszen már tavaly megérkeztek hozzám, de valahogy halogattam a véleménynyilvánítást, talán még magamnak sem akartam bevallani, hogy ezek voltak az első csalódást okozó Colourpop termékeim...


Első körben 4 színt rendeltem, a Tulle egy sötét bordós mályvaszín, a More Better egy bogyószín, a Bumble egy barackos nude, a STINGRaye pedig egy mályvás nude árnyalat (nem mellesleg a Jeffree Star Androgyny dupe-ja),  legalábbis én ezekre számítottam a végtelen internetes színminta és megnézett YouTube videó alapján. Kezdjük azzal, hogy a számon mind a négy árnyalat sokkal sötétebb mint a tubusban (és az internetes swatch képeken), így a  a STINGRaye és a Tulle már túl barnás rajtam, nem állnak igazán jól. A Bumble-nek jót tett, hogy sötétebb mint a képeken, tavasszal és nyáron nagyon szeretem a hasonló színeket, egy kicsit a Kat von D Lolita II-re emlékeztet csak kevésbé narancsos. A More Better is sötétebb mint a képeken, de ennél a színnél se bánom, gyönyörű téli hófehérkés árnyalat. Most biztos azt gondoljátok, hogy rossz a monitorom színbeállítása vagy hogy ilyen ez az internetes, látatlanban való rendelés, de már nagyon sokszor rendeltem így külföldről és eddig mindig olyan színt kaptam amit vártam. :)


Ha túltettük magunkat a színeken, akkor jöjjön a formula: nagyon-nagyon folyékony, egyszerre túl sok akar kijönni a tubusból és folyik mindenhova. A vízszerű formula ellenére nagyon pigmentált, 1-1 csepp elég az alsó és felső ajkakra is, a száradási idő közepes. Tudtam a reviewkból, hogy nem a legkényelmesebb formulával lesz dolgom, és sajnos tényleg egész nap érezni, hogy van valami az ajkunkon, hosszú ideig viselni elég kényelmetlen. Az applikátort is meg kell említenem, ugyanis borzalmas, nagyon merev, túl hosszú és nehéz vele szépen dolgozni a kontúrvonalaknál. Egyébként nem illatosítottak, az összetevők festékszerű illatát lehet csak érezni, ami felvitel után elillan.

Élesben: (A Tulle és a STINGRaye élőben sötétebbek.)


Színminták:


És a végszó? Nem bántam meg, hogy megrendeltem őket, nem voltak túl drágák ($6/db.), de elég macerás őket használni és a formula sem a legkényelmesebb. Újabb színeket nem hiszem, hogy be fogok szerezni közülük, maximum ha valamilyen extrakülönleges színnel jönnek ki. Valószínűleg egyébként a Colourpop is rájött, hogy nem ezek a legjobb termékeik, február végétől kaphatóak az Ultra Satin Lips-ek, amik matt-szatén finisht és ugyanilyen erős pigmentációt ígérnek.


7 megjegyzés:

  1. Kb. pont ezeket vetettem papírra a hétvégén.
    Nem jók, nem szeretem őket. Nekem a szám sarkában egy óra múlva darabos lesz és undi.
    Viszont nálad a feliratok egész jó állapotban vannak, nálam mind lekopott, mondjuk a Lippie Stixekről is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Még akkor csináltam a képeket amikor újak voltak, most már nekem is csak a fele van meg a feliratból, mondjuk ez a legkisebb baj velük. :)

      Delete
  2. Gyönyörűek! :) Hol sikerült beszerezni? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ismerős hozta az USAból, de eBay-en is fent vannak. :)

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Te honnan rendelted meg őket? :)

    ReplyDelete