Hajápolási dilemmák

Őszintén bevallom, nálam a hajápolás általában kimerül a sampon-balzsam-hajvégápoló használatával, egy párhetente beiktatott kókuszolajpakolással. Nem rég viszont elkezdtek jobban érdekelni a hajápolási termékek, azon kaptam magam hogy a drogériékban is itt nézek körül először. A mai bejegyzésben összeszedtem néhány olyan terméket, amiket ki szeretnék próbálni (van köztük olyan, amit be is szereztem már), ha esetleg ti próbáltátok már valamelyiket akkor szívesen venném ha megírnátok, mit gondoltok róluk!:)



 







  1. TIGI Bed Head Candy Fixations Sugar Shock Spray - elég hosszú már a hajam, így a hajmosás utáni 2. napon már hajalmos lelapulni a súlya miatt, erre remélek megoldást ettől a dúsító spray-től. Állítólag isteni cukros illata van, na meg a csomagolása is irtó cuki, úgyhogy részben ezek miatt is szeretném magaménak tudni.
  2. Schwarzkopf Bonacure Rose Miracle Oil - imádok mindent ami rózsaillatú, sokak szerint öreges illat, szerintem inkább klasszikus, finom és nőies. Hajvégápoló olajokból is szeretek újakat kirpóbálni, bár most van itthon 3 féle is, úgyhogy ennek a beszerzését valószínűleg elnapolom.
  3. TIGI Bed Head Candy FixationsTotally Baked Hajhab - szintén dúsító termék cukora illattal, most hab formában. Egyébként én a hajam fixálására is inkább hajhabot használok, amikor lehetséges (pl. kiálló szálak lesimítása), mert a hajlakkokkal ellentétben lehet köztük alkoholmenteset találni.
  4. Kallos LAB 35 Szulfátmentes sampon - ugyan nagyon szeretem a J.R.Ligget's samponszappanokat, néha egy kicsit körülményes őket használni, jobban örülnék egy folyékony állagú samponnak. Ennek a Kallos darabnak szépek az összetevői, nem tartalmaz szulfátokat (tényleg nem, még gyengébbeket sem ahogy sok szulfátmentesnek kikiáltott darab), őt már beszereztem egyébként és első használat után meg vagyok vele elégedve.
  5. Elséve Extraordinary Oil krém - imádom az olajos hajápolókat, így ezt is megnézem közelebbről a legközelebbi drogériás körutam során.
  6. Vitaline Professional Argánolaj és Keratin balzsam - Krémmánián találtam pár éve ezt a fodrászkellékesben kapható termékcsaládot, nem rosszak az összetevői és ahogy olvastam a rágógumiillata sokáig megmarad a hajban. Ha találok valahol belőle, akkor lecsapok rá. :)
  7. Dove Oxygen Moisture balzsam - fura volt az első próbálkozásom ezzel a balzsammal, közvetlenül hajmosás után sprőddé tette a hajamat, másnap reggelre viszont nagyon puha lett. Ki érti ezt? Azóta már használtam még kétszer és ilyen puha még nem volt semmitől a hajam, igaz gyanítom, hogy nem a tápláló összetevők (nincs túl sok belőlük), hanem inkább a szilikon felelős ezért. Még egyszer nem venném meg, 1400 Ft.-ért ennél lehet jobbat is találni szerintem.

Próbáltátok már valamelyiket? Tudtok valami szuper hajápolót ajánlani? :)




8 megjegyzés:

  1. A Dove sampon balzsam kombó nekem nem vált be. Soha olyan sebes nem volt a fejbőröm.
    Amúgy nekem is a 2. nap durván lelapul a súlya miatt, Úgyhogy az a Tigi ígéretesnek tűnik. :)
    Kókuszolajat használok én is heti egyszer. Illetve a L'oreal Mytical vagy valami ilyesmi olaja nagyon szuper. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, ez a sebes fejbőr nagyon rosszul hangzik. :( Én samponszappant használok általában, ezek irritálják legkevésbé a fejbőrt (nincs bennük SLS), tegyél egy próbát velük! :)

      Delete
    2. Hosszútávon csak a Head&Shoulders vált be. Igazából nálam ez a szilikon sls dolog mindegy. Szerintem nem azzal volt a gond. Nagyon régen a Gliss Kur csinált ilyet. De a samponszappant azért ki fogom próbálni :)

      Delete
    3. Ja értem, akkor rejtély hogy mitől lett ilyen. :) Ha valami bevált, akkor szerintem nem érdemes kísérletezni, pláne ha ilyen következményei lehetnek. :)

      Delete
  2. Szia! Én már nagyon régóta nem használok drogériás hajápoló termékeket. Nekem nagyon bevált a Wella termékcsalád és samponból a Faith in nature használók. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Köszi az ajánlásokat! :) A FiN nekem nem vált be, hiába natúr ha ott van az SLS a 2. helyen. :( A wellát nem próbáltam még, mit ajánlanál tőlük? :)

      Delete
  3. A samponszappan viszont nagyon szárít, és a pH-ja túl lúgos a fejbőrnek. :(

    ReplyDelete
  4. A samponszappan viszont nagyon szárít, és a pH-ja túl lúgos a fejbőrnek. :(

    ReplyDelete